![]() |
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
per uur bedoeld Cor hé??
Voor dat er weer een of andere "leukerd" een grapje over moet maken!! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
welkom op het forum en veel plezier in tsjechie
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
vakantie Tsjechië
Hoi Christiaan,
Wij hebben een vriendin wonen in Usti Nab Ladem dat is de mooiste streek van Tsjechië. Ik hoop dat je een fijne vakantie heb in Tsjechië het is een mooi land. Wij gaan eind Augustus begin September met een camper naar Tsjechië dat gaan wij voor het eerst doen dus ik ben benieuwd. Wij hebben geen campings afgesproken dus ik hoop dat wij daar makkelijk met onze camper terecht kunnen. En nogmaals Christiaan een hele fijne vakantie in Tsjechië en geniet daar van de heerlijke keuken en het spot goedkope land want dat is het daar. Groetjes Mona |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volwaardig Lid
|
Oei, 50 km/u is inderdaad een stukje langzamer dan ik had verwacht.
Dit is zeker goed om te weten aangezien we geen zin hebben om elke dag (heel) lang in de auto te zitten. Maar in de buurt van het Lipno nad Vltaou is ook meer dan genoeg moois te bekijken heb ik gezien. Komt allemaal wel goed dus Nogmaals iedereen bedankt voor de reacties. Fijn om te zien dat jullie zo behulpzaam zijn. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
ceskykrumlov, daar moet je zeker naar toe gaan. De schilderingen op het kasteel prachtig!!!!! Ook zijn er wijn proeverijen, zeker de moeite waard. Heel veel plezier met de voorpret en voor straks een bijzondere mooie vakantie.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
m,n colega is er geweest
heeft er 10 uur over gedaan inl paar keer stoppen en eten |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij denken er ook zo rond de 10/11 uur over te doen.
En als het langer duurt... tsja..we zijn op vakantie he ![]() |
|
|
|