|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Moderator
|
Lees je wel even de forumregels voor je gaat posten?
![]()
|
|
|
#13 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
#15 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#17 | |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Bijke uit Leeuwarden. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
kukel,er zijn ook mensen in het shantykoor bij mij die niet kunnen zingen.
maar is dat het doel in het leven,neen het doel is om samen veel plesier te maken en zo tot een leuk resultaat te komen en dat lukt tot nu toe heel erg goed. dus we komen graag en je bent van harte uitgenodigt,we hebben er zelfs 2 leden bij die om de 2 weken vanuit utrecht komen om bij ons te zingen. we zingen niet alleen shanty liederen maar een vrolijke smartlap staat ook op het programma |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Beste Rika/Gerben,
Ik ben pas nieuw op dit forum en ik ben nog niet helemaal thuis met het hoe of wat. Ik zag dat jullie naar vysoke nad jizeroeu geweest zijn. Wij hopen er inde krokus in 2007 ook nar toe te gaan met oa 2 kinderen van 4 en 6 jaar. Ik begreep dat julllie ervaring hebben met skilessen daar. Kunnen jullie mij iets meer hierover vertellen? Zijn er nederlandse skileraars? Zo niet is dit een probleem voor de kinderen? Ze gaan voor het eerst skieen. Moet je vooraf reserveren? Is 4 jaar te jong om te leren skieen? Zijn er verder nog leuke dingen om ons aan te bevelen in dat gebied? Onze ouders hopen ook mee te gaan alleen houden zij meer van wandelen. Hebben jullie daar ervaring mee? Zijn er ook wandelkaarten voor in de winter? Wat een vragen, hè? Wanneer je de tijd wil nemen om te reageren, ben ik je heel dankbaar. Alle informatie is welkom!!! Een hartelijke groet van Jantine |
|
|
|