![]() |
|
|
#21 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Ik heb wel al even gespiekt en volgens mij kunnen we er een hoop lol aan beleven. We gaan pas lezen als we veilig zijn aangekomen! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
VIP Lid
|
Citaat:
De Tsjechisch vertaalster is overigens mijn lerares Tsjechisch op de volksuniversiteit. Zij heeft meerdere boeken van Francine vertaald in het Tsjechisch. Leuk he? |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#25 |
|
Legende
|
Daar bestaat ook nog geen medicijn voor.
![]()
|
|
|
#26 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Nou dat goede gevoel klopt inderdaad, we gingen vorig jaar voor 't eerst naar Papillon voor een paar dagen dachten we. We hebben er uiteindelijk 3 weken gestaan en ook dit jaar zullen we weer een bezoek brengen, maar geen 3 weken want we gaan eerst nog 2 weken elders in Tsjechie vertoeven. We hebben al diverse jaren in die omgeving rondgebracht en nog steeds zijn we niet uitgekeken. Zeker moet je de Snezka opgaan bij, als het kan helder weer. We treffen elkaar misschien wel daar want we zijn de laatste week van jullie waarschijnlijk ook daar met de caravan en ozne kids van 11 en 9 Misschien tot ziens aldaar
|
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
Misschien zie je ons ook nog wel. De planning is nog niet gedaan, maar als het inpast gaan wij ook een paar dagen naar Papillon, met de meisjes van 6, 11 en 13.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
Leuk hoor, volgens mij is de kans dus erg groot dat we veel Forummensen tegen gaan komen daar.
Kan gezellig worden...
|
|
|
#29 |
|
Legende
|
Mij zal je er deze maal niet tegenkomen maar er zullen beslist heel wat forumleden op de camping verblijven of even langs komen om Jan en Akkelien te groeten.
![]()
|
|
|
#30 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij gaan met 3 kinderen (camilla:9, tamara:11 en Ramon:14) voor 3 weken naar camping papillon vanaf 14 juli. Heb er ook erg veel zin in. Hopelijk ook nog een beetje wielrennen in de omgeving (indien mogelijk). Vorig jaar al 3 weken in de andere hoek van tsjechie geweest (Bojkovice ten z-o van Brno) en dat was ook al heel leuk. Dagje Polen gaan we ook zeker doen (Krakov is heel mooi. En natuurlijk ook nog even opvoedkundig langs Oswiecim. We kijken erg uit naar het verblijf op Papillon en weten zeker dat het heel gezellig gaat worden!
|
|
|
|