|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
Hallo Shivra,
Welkom op het forum. Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt. Het is inderdaad wel handig om eerst in Tsjechie te kijken voordat je gaat emigreren. Om te weten hoe een pension/camping in Tsjechie draait en welke problemen je tegen kunt komen, kun je a.s zomer bij ons komen kamperen/logeren. Onder het genot van een bier(tje) bij het kampvuur kunnen wij je dan wel het een en ander vertellen. |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Is prima, ik hoor het dan wel.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Shivra, ik kan je aanraden de informatie die inmiddels is geschreven over Tsjechie totaal en andere nederlandse aanbieders door te nemen op dit forum. Niet iedereen heeft even goede ervaringen, ik zou je willen aanraden ook te kijken bij Tsjechische aanbieders. Die zijn ook veel goedkoper en met een goede tussenpersoon kom je er dan ook wel.
Ik wil nog even opmerken voor de critici dat er ook wel mensen emigreren naar Australie, Nieuw-Zeeland en Canada zonder er geweest te zijn. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Daar heb je gelijk in Krulletje, maar naar Tsjechië is het niet zo kostbaar om even te gaan kijken, en als ik in een ander land wil gaan leven dan zou ik er toch liever eerst eens flink rondgekeken willen hebben als dat kan!! Jij toch ook??
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Ja, toevallig ben ik er al een keer of 30, 40 geweest. Maar ik neem aan dat Shivra eerst ook nog wel even kijken gaat met zijn (?) gezinnetje.
Kijk, bij ons is het een kwestie van verliefd geworden op het land, en de onophoudelijke drang om ons daar te gaan vestigen. Ik kan me ook voorstellen dat er nederlanders zijn die het zo zat zijn in nederland dat ze naar het buitenland willen, en dan valt hun oog op Tsjechie. Relatief makkelijk land om je te vestigen, afstand is klein, toelatingseisen zijn niet streng. En die taal, daar valt iedereen over maar die valt ook te leren, hoor. Je moet er alleen wel wat tijd insteken, natuurlijk. Maar ik begin de basis toch al wat te snappen, en het spreken komt toch pas als je in het land zelf woont. Dus niet zoals die familie uit 'ik vertrek'! Die na een half jaar nog geen woord Tsjechisch sprak. Ik heb overigens gehoord dat die camping al weer te koop staat, weet iemand hier misschien meer van? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forum Freak
|
Shivra, in ieder geval welkom op het forum en ik hoop dat je hier de informatie kan vinden die je nodig hebt. Ik wens je in ieder geval veel succes. Nooit geschoten is altijd mis en ik neem aan dat je niet over èèn nacht ijs gaat.
|