![]() |
|
|
#11 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Wat dacht je van vrijdag, dan kunnen jullie samen vis gaan eten.Toch?
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
nieuw sinds gisteren.!
ahoy, Van harte welkom op dit forum vol met mensen die vaak voor je klaar staan als je er even zelf niet meer uitkomt, of als je met een vraagje of met een probleempje zit.
![]() En ik wou dat ik al net zo veel Tsjechies kon, als dat jij al Nederlands typt. ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
welkom op het forum vera
![]()
|
|
|
|
#17 |
|
Legende
|
Ik heb het je beloofd Vera, better moet zijn beter. ( slechts één t). Groetjes.
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Mijn complimenten hoor, voor je Nederlands. En met verstaan ben je verder dan ik met Tsjechisch. Welkom op het forum.
Nog een spellingstip over namen met talen, samenstellingen, bijvoegelijke naamwoorden met landnamen. Altijd met hoofdletter, het Belgisch, de Nederlanders, het Engelse boek etc.
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
Weer bedankt iedereen,
Ik vind jullie berichten superleuk!! Rijk&: hielp, heeft geholpen - Wanneer ga ik dat onthouden? Ruud en Ester: Bedankt ook voor jullie spellingstip, dat heb ik ook al lang geleden geleerd, toch schrijf ik het verkeerd. Freddy & Alliën - geen ruzie maken he en Freddy: bedankt voor je correctie - blijf maar doen!Groetjes |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gast
|
Vera, Taal onthou je niet, maar voel je.... Op den duur is het een stukje van jezelf.
Door veel schrijven, spreken en lezen ga je vanzelf het onder de 'knie' krijgen. Veel posten hier op het forum en veel forumleden zullen je daarbij best op weg kunnen helpen. |
|