![]() |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
Welkom en veel plezier. Kan je niet verder helpen met vistips en al zeker niet voor CZ. Ik hengel slechts sporadisch met mijn dochter in de plaatselijke IJssel en vang dan zeker geen snoek ... Veel suc6.
.... en ook Tsjechische dus mijn nederlands zal niet zo goed zijn, ... @Eva, Ik vind je Nederlands prima hoor! Daar hoef je je zeker niet voor te schamen. ![]()
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Ik heb hier ook eens gelezen dat je je Nederalndse visvergunning in Tsjechië ook nodig hebt, ik zou alleen niet meer weten waar ik het op het forum gelezen heb.
|
|
|
#14 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
nieuw op dit forum
Bedankt voor de leuke reacties allemaal.
Ik had al het e.e.a gelezen over benodigde vergunningen en dit zal eerst in orde gemaakt moeten worden, omdat ik van mening ben dat vissen zonder dus echt niet kan. Had al veel zin om naar Tsjechie te gaan maar kan na het lezen van jullie ervaringen daar echt niet meer wachten. groetjes, Ed |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volwaardig Lid
|
Welkom Ed,
Vorig jaar zomer reden wij voor het eerst met caravan naar Tsjechië en nu zijn we al een aantal maanden ons aan het oriënteren in de aankoop van onroerend goed om in de toekomst mogelijk voor goed in het land te gaan wonen, ZO mooi is het land en zijn bewoners! Veel plezier hier en in CZ. |
|
|
|