|
|
#11 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Mag ik vragen waar je dan gaat werken? En hoe lang zal je er blijven? Ik vertrek de 18de naar mijn ouders, om de Kerst daar te vieren. Ze wonen in Hradec Kralove. Kan bijna niet meer wachten Wat de taal betreft, zit nu naar een Tsjechische radio te luisteren. Op internet, hè. Zal het niet helpen, moest jij dat ook doen? Als je het al niet doet www.cernahora.czGoetjes!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Ahojda,
ik woon hier toch al zeventien jaar, hoor. En dat Tsjechisch spreken...heb ik geprobeert, maar hou het niet erg lang vol :-))) Ik zou niet weten, waar jullie huisje ligt, maar ik ga het opzoeken :-) Ik ga de Kerst ginder vieren, bij mijn ouders en broers. Vertrek de 18de. Kan bijna niet meer wachten :-)) Groetjes! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
oef daar snappen we dus helemaal niks meer van....
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
Werk voor het moderatorenteam om de dames er op te wijzen dat ze ook in het Tsjechische gedeelte met elkaar kunnen converseren.
|
|
|
#16 |
|
Moderator
|
Is gebeurd, ik heb de dames zachtjes verhuisd naar Tsjechie (Evca je tu nova)
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Legende
|
En hen ook vriendelijk op de hoogte gebracht ? Ze mogen anders wel in het Nederlandse topic blijven langskomen hoor, zolang we maar mee kunnen lezen.
![]()
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Ja ja, sorry hoor! Ik had al gedacht, dat we beter ergens anders zouden gaan praten, maar ja, hoe moet het dan, he? Nogmaals mijn excuus daarvoor, volgende keer beter, zeker? :-))) Groetjes Eva.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Moderator
|
Geen probleem, je kunt hier ook tsjechisch praten, maar dan wat je hier schrijft ook in het Nederlands vertalen.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
OK, dat zal ik dan ook doen. De volgende keer ;-))))
|
|
|
|