![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
welkom pieter. vandaag ben je vertrokken als het goed is. nog welkom op het forum en veel succes bij je baan gewenst.
![]()
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Niet Actief Lid
|
Kheb eindelijk internet... eerste keer dat installateur kwam had ik blijkbaar een toestemming van huisbaas nodig omdat ie gaten moest boren.
De tweede keer was de installateur gecrashed met zn wagen op weg naar mijn flat. En de derde keer is het gelukt ![]() Intussen al veel meegemaakt. Toen ik hier toekwam had ik nog geen flat. Eerst een nacht bij een Tsjechische vriend blijven slapen, de volgende week in 2 verschillende hostels. Echter voelde ik me wel thuis sinds dag 1. Mensen in straat zijn vriendelijk en behulpzaam Ene kerel die in een hotel in Praag werkt zag me alle wisselkantoren aflopen op het bester tarief en heeft me een goeie wisselkantoor aangewezen in één van de minder toeristische straatjes van Praag.Ook werd mij in mijn eerste 2 dagen in Praag 2 maal de weg gevraagd door toeristen .In contrast tot de vriendelijke mensen op straat, is het in restaurants juist omgekeerd. Het personeel laat daar duidelijk voelen wie de baas is ![]() Intussen al mn eerste loon ontvangen en mijn lichaam verkopen zal niet nodig zijn ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Mooi, jij komt er dus wel!! Welkom op dit forum.
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Geweldig Pieteri, ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt, hou je ons af en toe up-to-date van al je belevenissen, lijkt me leuk!
|
|