![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
In alle kroegen in CZ hangt tegenwoordig verplicht een bordje dat het verboden is alcohol en tabaksartikelen te verkopen aan jongeren onder de 18 jaar!!
In de winkel weet ik het niet zeker, maar volgens mij ook minimum leeftijd 18. En in verkeer 0 %.
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
En zullen ze het snel controleren? De andere studenten zijn namelijk tussen de 18 en 21 jaar en ik zelf nog 17.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
CZ Moderator
|
Er is wel degelijk kans dat om legitimatie gevraagd wordt... als je er oud genoeg uit ziet zal de barman er geen probleem mee hebben je een glas in te schenken... de politie (in burger) zal echter een fikse boete uitschrijven, niet alleen aan jou, maar ook aan de onderneming zelf... en die is in sommige gevallen verschrikkelijk hoog.
Maar goed, verder een fijne reis gewenst en geniet van de kwaliteit van de drank, vele malen beter dan de Nederlandse brouw-cultuur. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
10 liter sterke drank 110 liter bier 60 liter wijn, waarvan 20 liter schuimwijn zo genoeg ongeveer, na zdravi! ![]()
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
hoi sander,
ik kan je niks over het onderwerp vertellen, maar ik wens je veel plezier in praag.
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|