![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
Zou er inderdaad ook heel wat voor over hebben (zoals twaalf jaar Tsjechië...)...
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Bedankt allemaal.
Wees voorzichtig wat je wens. In een nieuw land begginen valt niet mee. Ik heb het twee keer mee gemaakt want ook toen ik terug in Praag was moest ik even wennen. Veel is veranderd en ik ook. Ik ben in die 12 jaar vaak terug geweest maar geheel netwerk is op vakantie en het verbouwen van vakantiehuis gericht. Heben jullie ook sortelijke ervaringen? Mischien op een andere plaats van het Forum |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
hallo rena veel plezier op het forum
|
|
|
|
#14 |
|
He Renata,
Dat is een verrassing. Je bent de enige van dit forum die mij kent. Denk maar goed na. En niet verder vertellen he. Ben je nog zo mooi? Was altijd benieuwd hoe het met je ging. Welkom op dit forum. Een gloeiende kus van Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Hoi Rena,
Welkom op het forum en veel (lees)plezier hier. Ook mijn complimenten voor je beheersing van het Nederlands. Heel knap ![]() Lukas |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#18 | |
|
Citaat:
Soms hangt het leven van toevalligheden in elkaar. Wat hier gebeurde is stom toeval. En Renata heeft al geantwoord. We gaan elkaar opzoeken. Na mijn vakantie vertel ik wel een en ander. Moet je mij wel even aan herinneren. Groet. |
||
|
|
|