|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Welkom Wilma
Leuke hobby en web-site heb je. Hilde |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Wilma,
Ik was verrast om in je profiel te lezen dat je zorgcentralist bent. Ook ik ben zorgcentralist en heb contacten met Tsjechie sinds 2 jaar. Ik lees veel op het forum, maar heb nog nooit gereageerd. Groetjes van Gea. ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Hoi Gea! Leuk dat je nu toch gereageerd hebt, hopelijk volgen er meer berichten. Vragen, info of gewoon voor de gezelligheid, alles mag.
En Wilma natuurlijk ook van harte welkom op dit forum, veel leesplezier alvast gewenst.
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
In Zelezny Brod vind je niet alleen de firma Liglass (www.liglass.cz) met de prachtigste kralen, maar ook is daar het winkeltje van de glasschool (op het plein in het centrum). Wij gingen even kijken (wij bezoeken elk jaar de school zelf) naar de expositie aldaar en voor ik het wist had ik héél veel zakjes met ontzetttend leuke en mooie glaskraaltjes gekocht! Die kralen zijn natuurlijk gemaakt door de leerlingen. Echt heel erg de moeite waard en ontzettend goedkoop (ook leuk).
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
Dank jullie wel voor de plezierige ontvangst hier op het forum
direct al allerlei tips en vragen. En dat terwijl ik nog zo veel te lezen heb . Wat heerlijk zo veel mensen met hetzelfde enthousiasme voor dit fijne land. Rijk, nogmaals bedankt voor de tips. Judith ik ben ook eenmaal bij Karlovy Vary in de buurt op vakantie geweest , daar heb ik ook geen kralen o.i.d ontdekt. Wel heb ik mijn ogen uitgekeken naar de prachtige winkels met juwelen waaronder het prachtige maar dure barnsteen. Wat een luxe in die plaats. Ik was helemaal in de war. Volgens mij is het gebied in en rondom Jablonec nad Jisou de plek om goed te slagen. Ik ontdek nog steeds nieuwe adressen, veel zijn hier op het forum ook al genoemd. En Gea, leuk dat ons beroep je nu uitnodigt om te reageren, voor welke thuiszorgorganisatie werk je ? En bedankt voor de complimenten voor mijn site, met de mooie kralen uit tsjechie is het niet moeilijk om mooie sieraden te maken. groetjes Wilma |
|
|
|