![]() |
|
|
#11 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Heel veel geluk, klusplezier en voldoening gewenst! Wij hebben een huis in Stražkovice een km of 25 van Broumov |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Trouwens Hilda ik zie dat we niet zover bij elkaar vandaan wonen (in Nederland dan) Leens en Niawier liggen allebei dicht bij het Lauwersmeer.
Voor wat tsjechie betreft liggen de afstanden iets verder denk ik. Wij hebben eens huis in Chotevice en dat ligt 10 km.bij Trutnov vandaan en zo'n 35 km.bij Nachod vandaan. Gerrit ![]()
|
|
|
|
#13 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Het is een stijlboerderij en moet nog opgeknapt worden de buitenkant is goed. Wie weet wat een timmerman per uur verdient in Tsjechië? Wie weet een meubelzaak in de buurt van Trutnov of Nachod? De foto's komen t.z.t! Groetjes, Hilda |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
wij verhuren alleen op papier, tbv de belastingdienst, ons huis.
meubelzaak ? ga bij mezimesti de grens met polen over. rij +/- 2 km door. aan je linkerhand een groot geel huis met meubels. ons bankstelletje hebben ze thuis afgeleverd. alleen wel even een pools woordenboekje meenemen ... ![]()
|
|
|
|
#16 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Hallo Hilda,
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, wij hebben een huis in Zacler ongeveer 50 km bij jullie vandaan. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
Dag Barend,
Wij wonen in dezelfde provincie,Nederland is natuurlijk ook maar klein. Leuk huis hebben jullie ik zal proberen ook een foto van ons huis te plaatsen mijn zoon moet mij daarmee maar even helpen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Dag Gerrit,
Ja in Nederland wonen wij in de buurt maar Nederland is ook maar klein. De reis naar Tsjechië is best ver wij moeten ongeveer 930 km rijden en daar doe je toch wel 10 uur over maar dat hebben wij er graag voor over! Groetjes, Hilda |
|
|
|