|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Char,
Ik ben software tester. Dit betekent dat ik de software die door ontwikkelaars wordt gemaakt, vergelijk met de op papier gezette specificaties. Dit zou gelijk moeten zijn maar er mankeert natuurlijk wel eens wat. Zeg maar: "ik kijk of die zooi een beetje werkt" Dit betreft dan HR applicaties gekoppeld aan een salarissysteem. Deze wordt door bedrijven gebruikt om hun personeelsmanagement te regelen. De juiste man of vrouw krijgt het afgesproken salaris, reiskosten vergoeding, spaarloonregeling etc etc. en de sociale lasten e.d. worden correct ingehouden. Ik hoop dat dit zo een beetje duidelijk is geworden. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Beetje laat ,maar aslnog ..........Welkom op dit forum.
Het hoe en wat en uitleg is al gegeven in de andere berichies.... veel succes en veel lees plezier ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
Mooi!
Weer wat geleerd!...
Kijk even bij "Mooie verhalen>> Char vertelt". Kun je een beetje aan de Sfeer in Tsjechie ruiken. En verder kun je, eindeloos, over dit Forum dwalen!!.. Voor vrienden:...Char..
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
verdwenen
Ik weet niet wat ik fout gedaan heb. Maar na mijn laatste reacties, zijn zowel Pieteri (of zo), die bij Inbev ging werken, en Tumtum, spoorloos verdwenen!! Althans, op dit Forum.
Sorry, ik doe wel meer domme dingen! Char.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Nee hoor Char, wees niet bang dat je mij weggejaagd hebt. Integendeel, ik kijk nog regelmatig naar wat er gepost wordt
en iedere dag leer ik weer wat bij.Het is en blijft een erg leuk forum en zodra ik een bijdrage kan leveren (of een vraag heb) dan zal ik deze zeker posten. |
|
|
|