|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
@ noukie: we willen volgend jaar ook graag een keer op wintersport gaan en volgens mij is Tsjechië ook een goed alternatief voor Oostenrijk. Ik las ergens dat de apres ski in Tsjechië minder gezellig is...naaah
Ik ben niet zo'n apres ski-er denk ik, duik liever ergens een gezellig kroegje in. Moet alleen nog uitzoeken hoe dat nou precies werkt met ski-passen en lessen, want ik ben nog een groentje op dat gebied. Maar daar heb ik nog zeeen van tijd voor, eerst maar eens in zomertijd Tsjechië verkennen. @Corrie : wat gaaf! Dus jullie gaan echt de stap maken om in Tsjechië te gaan wonen? Wat een avontuur lijkt me dat! Gaan jullie iets opzetten in Tsjechië? Ik ga aanstaande donderdag zeker kijken naar jullie. Enne..bedankt voor je uitnodiging, wie weet zien we elkaar van de zomer wel. Ik ga nu even kijken of ik iets kan vinden op uitzending gemist over Hetty en Peter. groetjes, Jessica |
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
hoi jessica,
welkom op dit forum. Nu je eenmaal de weg hier hebt gevonden, kom je dr niet meer vanaf Zie ook onder forum verslaafd Veel plezier met lezen van alle berichten(ben je soms uren en dagen mee bezig) Maar is reuze gesjelli en leerzaam. Als je wat wil weten vragen, en je krijgt vaak/meestal wel antwoord van 1 van de forumleden succes |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
Ik heb het voor je opgezocht
Hallo Jessica,
Ik heb de aflevering voor je opgezocht en de link gekopieerd. Heel veel kijk plezier en kijk in het najaar naar hoe het nu met ze gaat. http://www.uitzendinggemist.nl/index...5 1a8ccd3755e Hun website is: http://www.autocampnakopci.com/ Heel plezier!! groetjes, Corrie |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pivonist
|
Welkom Jessica en je ziet ook hier word je met open armen ontvangen, maar kijk uit voor het Tsjechiëvirus, een bijna niet uit te roeien verslaving, ik spreek uit ervaring.
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
@ macek : leuk forum is dit ja!
Het zou me niets verbazen als ik besmet wordt met het Tsjechiëvirus. Ik ontdek nu pas dat Tsjechië zo'n prachtig land is..en dat zo dichtbij Nederland. Het is een redelijk goed bewaard geheim kennelijk, hopelijk wordt niet al te bekend. Ik kan niet wachten tot het zomer is!Wat is een pivonist trouwens? @ Corrie: ik heb ondertussen al een stuk van deze aflevering gekeken...bedankt voor de link! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Legende
|
Citaat:
Oh,oh,oh, let op voor onze pivonist. Geen foute info over zijn status of het gaat hier de verkeerde kant op. Ik zou er niet tegen willen in de clinch gaan. Laat het hem liever zelf maar uitleggen wat deze zeer hoogstaande titel precies inhoud.
|
|