|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#13 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() Idur schreef, Belgische inwoner................maar dan toch ver weg in Nederland. Terloops geschreven, vorige week was er verwarring over de naam "Hollander", weet Valerie dat er ook veel Tsjechische leden meelezen, dus vermijd slecht geschreven taal. Zie dit topic wat doen de nederlanders............berichten 114 tot 126
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
Merci Idur!
Het valt me inderdaad op dat er hier veel belgskes rondzwerven... Zou dat nu komen omdat we naast onze voorliefde voor Tsjechië, ook die gekke "ollanderkes" een warm hart toedragen...??? ![]() sorry van die "ollanderkes" ('t is sterker dan mezelf...maar ik zal mijn best doen) |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
veel plezier op het forum
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Valerie, ik vind je nu al een aanwinst voor het forum, je gaat het vast gezellig hebben zowel in Tsjechie, als met ons. Veel plezier
![]()
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Dank je Esther!
Zoals ik al eerder aangaf heb ik hier in die zeer korte tijd al heel veel genoten...dus dat zit wel snor! Leuk om van iedereen zo'n positieve reacties te horen... Ik had hier al stiekem anderhalve week de voyeur uit gehangen , maar nu ik ook berichten uitwissel is het alleen maar meer verslavend geworden...dus jullie zijn nog lang niet van me af...nou...tot horens dan maar valérie ![]()
|
|
|
#18 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]()
|
|