|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Maar ehm, weet je nog waar je de allereerste keer in Tsjechië geweest bent, met school? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#13 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
nee...helemaal gelijk...maar het is toch interessant om te weten waar Leon is geweest en wat hij studeert? Anders worden de welkomberichten zo standaard ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Kom, kom, wij zijn niet standaard...
![]()
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Maar de welkomberichten wel ![]() |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Uhm moet ik even goed nadenken. We zaten in Hotel Rhea in Praag , dat is een aardig eindje buiten het centrum, in een of andere terror wijk en dat hotel was ook vrij Russisch van buiten. Van binnen wel zwaar oke, en het balkon was ook super. Wat ik me kan herinneren, zijn we naar Theresienstadt geweest. Dat was heel indrukwekkend en aangrijpend om te zien. Het zet je wel even aan het denken. Verder hebben we een keer een soort van kasteel bekeken buiten Praag. Waar dat was en hoe dat kasteel heette weet ik niet meer. Ik weet wel dat er kasseien lagen op de weg naar beneden, en dat er standjes stonden waar je souveniers en andere spullen kon kopen. Ook waren we wezen wandelen in een groot enorm mooi bos, met grote keien. Zou dit het reuzengebergte kunnen zijn? Dit was echt heel mooi, en niet te vergelijken met Frankrijk waar ik mn hele leven al kom. Wat ik ook nog weet, is dat zo'n WC juffrouw compleet begon te flippen toen ik eerst naar de WC ging zonder geld neer te leggen. Voor mij en in Nederland is het normaal dacht ik om eerst te urineren en daarna geld neer te leggen.Ook hadden we nog een dorpje bezocht, waar de architectuur lichte kleuren had, maar dit geldt voor meer Tsjechische dorpen meen ik. Een soort van stijl. En natuurlijk veel in Praag geweest, en daar hoef ik verder niet over uit te wijden denk ik. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
![]() Wat is hier trouwens met de tijd aan de hand? Ik post hier om 21:25 terwijl het 2 uur later is, 23:25 dus? |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|