|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Welkom Nikkite, ik hoop dat je het naar je zin krijgt hier. Maar zo te zien zal dat allemaal wel lukken.
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
hoi nikkite
veel plezier op het forum en je kan ons vast nog veel over praag en andere dingen vertellen.
|
|
|
|
#14 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi Nikkite welkom op het forum. Die kaaswinkel in Praag is dat bij Letenske Namesti? Daar haal ik namelijk wel eens kaas lekker als je een poos in Praag zit altijd goed en echt Hollandse smaak. De school waar je op zat in welke straat staat die, wij wonen in Vratislavova onder Vysehrad.
Groeten vanuit Praag A3 & L1. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Welkom hier op het Forum, Nikkite! Leuk te horen van een Hollandse kaaswinkel in Praag... Yummie yummie! Wij hebben Tsjechische vrienden in Praag die gek zijn op oude goudse, dus dat neem ik vaak mee. Ik zal ze vertellen dat ze voortaan ook in hun eigen stad terecht kunnen, als ik wat langer niet kan komen
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Legende
|
Citaat:
Het is inderdaad deze, ik weet het zeker. Pm heeft dit bevestigd. cheesy butik
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
mijn school zat inderdaad op vratislavova, leuke school mooi gebouw, alleen de kantine is nu een restaurant geworden.
en inderdaad zoals freddy2005 al bevestigde is een van de winkels inderdaad op letenske namesti. ik ben het forum nog lekker aan het doorlezen, nog niet overal reacties aan het plaatsen, maar dat komt vast nog wel. |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Legende
|
Citaat:
Een andere dan bovenvermelde is deze op Štefánikova 25, Prague 5
|