|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Ja, inderdaad... Maar ik vind het zo vervelend om met landen te doen. Trouwens, je bent over de 1000 heen Dieter!
![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Thomj, welkom op het forum, doe er je voordeel mee!
Ik wens je een hele fijne vakantie toe, en laat wat van je horen als je terug bent.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
@Lukasz: In dit geval vergelijkt de vraagsteller zelf al: hoeveel is zijn woonoord België anders dan Tsjechië?
Zelf geloof ik ook niet in grenzen, maar die grens van de 1000 voorbij zijn, dat toch weer wel! En Thomj inderdaad een prettige vakantie gewenst.
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Ja, dat klopt ook
Maar ik vind het zo vervelend als je andere landen gaat noemen, die (in jouw mening) slechter zijn, want de kans is natuurlijk dat er iemand rondwandelt hier die in een van die landen woont. Dus daarom doe ik het liever niet ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
thomj welkom op het forum en maak er een leuke vakantie van en vertel al je evaringen op het forum
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Welkom Tomj
. Toen ik vorig jaar voor de eerste keer naar Tsjechië ging, had ik ook heel veel vragen. Maar er staat hier heel veel geschreven op het forum. Je kunt heel veel antwoorden krijgen met het gebruiken van de
zoekfunctie
. Verder heb ik alleen wat geld omgewisseld voor de reis en de rest in Tsjechië gepint. Ik heb genoten van Tsjechië en weet zeker dat jij dat ook gaat doen. Heel veel plezier!!
|