|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
a: dan zal de fup hier in cz snel geactiveerd worden. b: als er illegale software wordt gedownload ben ik dan als houder van het account verantwoordelijk ? hetzelfde als er spam verzonden wordt. het idee is goed mits...... |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nieuw Lid
|
Uiteraard gaat het over jouw inernet account lopen.
Doch: Alle gebruikers van de FON gemeenschap zijn met naam en toenaam bekend. Na authenticatie wordt je gelogt. Je kan zelf nagaan, waar je zelf ooit bent ingelogd en wie op jouw fon router ingelogd is (geweest). Een aantal profiders omarmen het project en andere gedogen het voor zover ik het weet. Maar wat denk je van al die routertjes die gewoon open staan en iedereen ongecontroleerd op kan inloggen! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Nieuw Lid
|
WiFi
Ik heb een aantal berichten gelezen op de site. Mijn ervaring is dat de hotels waar ik meestal verblijf over gratis internet beschikken. Sommige draadgebonden, maar heeeeeel veel middels WiFi. In en rond de hotels is het dan gratis open internetten! Zonder inlognamen of paswords.
Wel is ons opgevallen dat sommige hotels bepaalde poorten hebben afgesloten. Zo konden we in veel, maar niet alle, hotels telefoneren via Wengo/WengoPhone. Dat maakte het mogelijke met nederland te bellen voor € 0,01 per minuut (we blijven nederlanders nietwaar) naar vaste nummers. Surven was altijd mogelijk en dus het ophalen van webmail. Een stukje gratis software "network stumbler" kan bv erg behulpzaam zijn. Het scant constant de omgeving af naar (als je beweegt/rijdt) nieuw ontvangen AP's of routers. Bericht 03-09-07 om 22:40 aangepast door jjemm. |
|
|
|
|
|