![]() |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
|
ik vroeg waar ik verloopjes kan kopen, in voorgaande posts is alleen heel goed (dank daarvoor) beschreven hoe het systeem werkt, dat is duidelijk en daar heb ik niets meer over gevraagd. mijn vraag is alleen nog, als ik een ronde stekker heb waar geen pin in kan, waar kan ik dan een verloop kopen zodat ik deze wel op een stopcontact met pin aan kan sluiten |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Legende
|
Als het snoer niet voorzien is van een aardingsdraad ( dus slechts twee draden ) kan je er gewoon een "platte" stekker aan zetten. Dat lijkt mij nog steeds het eenvoudigste.
............................... ![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Legende
|
kan je dan in belgie platte stekkers kopen om zelf te monteren ?
ik heb die in holland nog nooit gezien. daarom bewaar ik - ja ja zoals het een echte hollander betaamd - het snoer mét dichtgelaste of dichtgegoten platte stekker. maar geaard is en blijft beter - lees veiliger, maar dat is een geheel andere discussie. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Legende
|
Citaat:
Als ze on line te vinden zijn, moet je ze toch ook bij de doe het zelf zaak vinden. Over die "geaardheid" heb ik het duidelijk over slechts tweedraden snoeren ! Als er slechts twee draden zijn heb je ook geen derde aansluitpunt nodig. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
Hoe zit het in Tsjechie met de stopcontacten?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Lid
|
de stopcontacten zijn wel iets anders als ik nederland maar jouw opladers kunnen er gewoon in.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
Stroom/stopcontacten in Tsjechië
Hallo allemaal.
Over 1,5 week reizen wij voor het eerst af naar Tsjechie, compleet met GSM's, MP3 spelers etcetera. Nu vroeg ik me ineens af of onze stekkers wel in de Tsjechische stopcontacten passen of dat we nog even een adapter moeten aanschaffen. Weet iemand dit? (zal wel, he?) |
|
|
|