het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 25-09-07, 19:14   #61
Lid

Risak & Kaca's avatar

Nationaliteit:
Parada !!

Jippy , ik ben een blij man , vandaag is de satelietboer geweest en nu kijken we eindelijk weer naar tsjechiesche TV.
Kacenka is een fan van Krehke vztahy (Rodinna pouta) en Vyvoleni dus die hoef niets meer op internet na te lezen.
Eindelijk kan ze zelf weer hier in rotterdam kijken.
Eerst had ik de LNB vervangen en toen deed hij het nog niet, het bleek de Humax decoder te zijn die een mankement heeft met de voeding, een humax euvel.
Hij is te repareren maar daar had ik effe geen zin in en heb een andere gekocht.
Wij hebben nu een Konig SDCR10 die koste € 119 ,- en toen we de czechlink (nu TT ) card erin deden hadden we ook geen beeld omdat de oude meer dan 8 maanden niet gebruikt was .
Kacenka belde naar Trade & Technology klantenservice in Tsjechie en binnen 10 minuten hadden ze opnieuw een inpuls gestuurd.
De zenders die we nu hebben zijn : CT1-CT2-Nova-Prima-CT24-Noe-CT4Sport en Public TV en nog een paar Slowaakse zenders.
Ons was verteld dat we voor Nova Kc 399 moesten overmaken ,maar tot nu toe doet hij het gewoon.
Alleen mis ik 1 zender die ik persoonlijk geweldig vond en dat is Ocko , als iemand wat meer ervanaf weet , vertel me alstublieft .
Ocko hoort ook gewoon op Astra 3A te zijn maar ik zie hem niet staan.
Maar voor de rest ben ik een blij man!!!
Risak & Kaca is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-09-07, 08:42   #62
VIP Lid

Beruska's avatar

Het zou kunnen dat NOVA na 1 maand verdwijnt en dan zou je die 399,- moeten betalen maar misschien ook niet..
Beruska is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-09-07, 11:34   #63
Lid

Risak & Kaca's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Beruska schreef:
Bericht bekijken
Het zou kunnen dat NOVA na 1 maand verdwijnt en dan zou je die 399,- moeten betalen maar misschien ook niet..

Ok bedankt voor de Info Beruska .

Kacenka gaat volgende maand naar CZ dus gaat dat gelijk voor de zekerheid even regelen , want je zal zien dat in de kerstperiode het er dan uitligt . en dat willen we niet.
want met kerst zijn er altijd leuke sprookjes en mooie films

Nu alleen nog Ocko !
Oud 26-09-07, 11:44   #64
VIP Lid

Beruska's avatar

Die heb ik ook niet maar dat maakt me niet zo veel uit - dus heb ik er ook niet naar gezocht.
Maar kijk eens op deze site: Parabola.cz

..linkt naar het overzicht van alle programma's die op Astra 3A en Astra 1D zitten (allebei op 23,5 graden)
Misschien helpt dat?
Beruska is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-09-07, 12:24   #65
Lid

Risak & Kaca's avatar

Nationaliteit:
Hallo Beruska , ja die link had ik ook al en daar staat Ocko gewoon bij , maar alles staat bij mij zo ingesteld maar ik zie hem niet.
De rest van de zenders is er wel .
Maar toch bedankt voor het plaatsen van de link , altijd handig voor andere forumgebruikers die ook info willen.
Diky
Oud 29-09-07, 11:32   #66
VIP Lid

Erik's avatar

Nationaliteit:
Nova is er bij ons (denk idd na ongeveer een maand) mee uitgescheden, dus maar even er achteraan dat er betaald wordt.
Neem aan dat dat t probleem is.

Bedankt voor de info
Erik is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-11-07, 23:04   #67
Nieuw Lid

hoi

Met belangstelling lees ik de berichten over czechlink en kijken in nl naar cz zenders.Maar waar heb je alles nu gekocht?Kun je bij mediamarkt ook gewoon terecht voor al die spullen?
Of moet je echt naar een schotelboer?
Hebben de czechlinkkaart al in ons bezit hebben trouwens maar 2000 kc betaald via onze schoonvader in cz.
graag hoor ik je ervaringen

met vriendelijke groeten
alex en regina
regina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-11-07, 00:41   #68
Actief Lid

henk1948's avatar

Nationaliteit:
sateliet

Kan ik mijn nederlandse spulletjes gewoon meenemen naar CZ, ik heb canaldigitaal en kan hier in NL ook enkele CZ zenders otvangen, echter niet de publieke zenders van CZ.
henk1948 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-11-07, 01:53   #69
VIP Lid

Jelen's avatar

Nationaliteit:
ja, dat kan en er zal niets veranderen aan het zenderaanbod.
Jelen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-11-07, 18:50   #70
Actief Lid

henk1948's avatar

Nationaliteit:
sateliet

Hallo Jelen,

ik merk dat je expert bent op het gebied van sateliet tv, ik ben een dummy, dus nog een vraag: Kan ik op mijn schotel, cq. kastje meer dan 1 tv aansluiten?

Groet

henk1948
henk1948 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels