|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
VIP Lid
|
Da's lief van je, Jelen.
We zijn er achter gekomen dat het hoogstwaarschijnlijk ligt aan de combinatie cryptoworks + receiver. Ze willen niet samenwerken. Dus dat wordt effe terug naar de winkel gaan .. die ligt in Praag :-( |
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
VIP Lid
|
Of je loopt even naar de plaatselijke satboer en haalt een goedkope cam welke ook cryptoworks aankan.
Zo heb ik ook een hoop problemen van de wereld geholpen, een Skycrypt cam gekocht voor 25 euro's. Werkt fijn met de czechlinkkaart. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
Hoi Jelen,
Sinds Radek zijn appartement in Tsjechië weer heeft ( was verhuurd), gaan we vaker en soms voor wat langere tijd naar Tsjechië. Hier in NL hebben we een schotel en Radek kijkt hier fijn de CZ-zenders, maar ik moet daar mijn Nova etc. ontberen. In Decin hebben we nog niks: geen kabelaansluiting, alleen ontvangt hij een paar CZ zenders met een soort hark op zijn vliering. Binnenkort gaan ze daar ook over op kabel. Ik zou daar de NL zenders willen zien, eventueel met een 2e TV voor mij. Ik heb deze thread gelezen, maar kom er niet helemaal uit. Zou je mij ook een "op maat" advies kunnen geven, wat ik het beste kan aanschaffen om in Decin de NL-zenders te kunnen kijken. Hartelijk dank bij voorbaat. |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
hier |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Actief Lid
|
Hoi WillemII
Bedankt, nu lukt het me wel! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nieuw Lid
|
Beste Jelen,
wij hebben een nieuwe vervangen T&T (vroeger CzechLinks) kaart erin gestopt, omdat de oude desactiveerd werd. Maar nu doet het Prima niet, terwijl CT1 en CT2 wel. Jongen van Sat winkel langs geweest en niks raars gevonden. Heb jij daar meer eigen ervaring? Groetjes, doktorskej |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Actief Lid
|
CS LINK změnil kódování a vyřadil pirátské dekodéry
http://www.parabola.cz/clanky/2450/c...tske-dekodery/ |
|