Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Computer & Techniek
Satellietontvangst Tsjechische zenders

Satellietontvangst Tsjechische zenders

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 22-12-04, 11:35   #31
Jelen
VIP Lid

Jelen's avatar

Nationaliteit:
Re: Benodigheden voor satelliet ontvangst CZ zenders

Kleine aanvulling:

Citaat:
Verder zijn de NIEUWS uitzendingen op CT1 NIET gecodeerd
Nieuws en informatieve programma's zijn inderdaad FTA, maar zodra er een film begint, moet je je kaart er toch maar instoppen, anders bevriest je beeld na een paar minuten. Dan wordt namenlijk de codereing aangezet...
Jelen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-01-05, 10:05   #32
Erik
VIP Lid

Erik's avatar

Nationaliteit:

Toen ik in CR was zou mijn oom onze kaart aan laten passen, dat we meerdere zenders kunnen ontvangen. Helaas was onze kaart nog van een oud type en was dat niet mogelijk.

Er zou over een maandje een nieuwe kaart komen, die zou een paar duizend kronen kosten, heb bedragen tussen de 6000 en 10000 gehoord. En dan kan je heel veel zonders ontvangen, ook de HBO zenders enzo.

Is hier al meer over bekent bij jullie?
Anders moet ik gewoon nog ff afwachten haha,
niet dat ik zoveel geld daarvoor over is, maar misschien komt er nog een alternatief.
Erik is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-02-05, 16:52   #33
kolja
Lid

kolja's avatar

Nationaliteit:

sorry Jelen , ik was een beetje te enthousaist voor het kunnen bekijken van tsjechische tv
kolja is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-02-05, 17:36   #34
kolja
Lid

kolja's avatar

Nationaliteit:

hoi heb ook een schoteltje aangeschaft radio kan ik beluisteren maar heb geen beeld en klank maar soms kan je toch programma's vrijbekijken of niet? kaart ga ik in de zomer halen. grt
kolja is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-05-06, 15:33   #35
Cram
Nieuw Lid

Cram's avatar

Nationaliteit:
beste jelen,

ik heb op de links gekeken maar ik kon niets vinden. ik wou dus vragen waar heb jij die sataliet gekocht en hoe heet die je kunt me een berigtje sturen en via MSN en hier

thnx
Cram is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-05-06, 21:11   #36
Jelen
VIP Lid

Jelen's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Cram schreef:
beste jelen,

ik heb op de links gekeken maar ik kon niets vinden. ik wou dus vragen waar heb jij die sataliet gekocht en hoe heet die je kunt me een berigtje sturen en via MSN en hier

thnx
Er zijn in Amsterdam meerdere sateliet winkels. Ik kocht alles in de van Woustraat, bij Look-sat, en de kaart in Karlovy Vary.

Ontvanger is van Extreme, type STR reloaded, maar je kan zówat met elke ontvanger aan de gang, als deze voldoet aan de eerder beschreven eisen.

Groetjes,

Jelen
Oud 14-10-06, 10:22   #37
Martientje
Nieuw Lid

Martientje's avatar

Nationaliteit:
Beste Jelen,
Na het lezen van de dankbare reacties van andere forum leden, een vraagje om hulp voor mijzelf. Ik ben al in bezit van Canal Digitaal smartcard, en zal (met behulp van mijn ouders die in Tsjechie wonen) een Czechlink kaart en Cryptoworks modul aanschaffen. Echter - is het zo simpel? Aanschaffen, inpluggen en kijken? Hoe zit het dan bv met kijkgeld per maand? Of activeren van de kaarten? Ik wil graag CT1, CT2, Prima ontvangen.
Dank en alvast een goed weekend uit Almere.
Martina
Martientje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-06, 11:03   #38
Jelen
VIP Lid

Jelen's avatar

Nationaliteit:
1. aanschaffen - geen probleem
2. ingevuld formulier retour zenden (doen je ouders)
3. kijkgeld per maand - je ouders betalen al kijk en luistergeld, er zijn geen andere maandelijkse kosten
4. activeren - gebeurd vol automatisch nadat het formulier door de provider is verwerkt. Als je hiervan een bericht hebt, zet je ontvanger aan, stop de kaart er in, zap naar ct1 en wacht een half uurtje tot een uur. Dan moet je beeld krijgen.

enige problemen die je kan tegenkomen zijn van technische aard, en altijd oplosbaar. Administaratief is alles simpel en ok.
Oud 16-10-06, 11:40   #39
Beruska
VIP Lid

Beruska's avatar

Citaat:
Jelen schreef:
enige problemen die je kan tegenkomen zijn van technische aard, en altijd oplosbaar.
Nou, ik denk er anders over. Altijd oplosbaar?
Waar is mijn teletekst dan?
Beruska is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-06, 20:56   #40
Jelen
VIP Lid

Jelen's avatar

Nationaliteit:
Onderweg? Een ding weet ik zeker, hij is in je tuin. Tot op de LNB is ie er 100% zeker...

Waarom ie je huis niet in wil, dat is toch echt wel technisch, en dus oplosbaar. Dat wil niet zeggen, dat iedereen de oplossing kent.
Tja, zoek en gij zult vinden, zeggen ze, he?

Ik zal je ook best willen PROBEREN te helpen, maar Apeldoorn is mij toch net iets te ver...
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed