|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#42 |
|
Forum Freak
|
Er staat "Ja dag! kusje!
Ik vind hem zelf wel leuk eigenlijk!! ![]() |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Oóóóóóh...Waarom geloof je Kajuna niet gewoon?
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Forum Freak
|
Omdat hij ook maar een mens is??
Omdat hij zo tegensparteld over een GPS?? Omdat hij zo grappig rageert als hij een beetje nijdig is?? Omdat ik ook wel over dingen wil praten waar ik iets meer van afweet?? Ik weet het dus eigenlijk ook niet!! ![]() |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Forum Freak
|
Ik heb ook niet zo'n ding en dat komt denk ik omdat ik alles zelf in de hand wil hebben, ik wil zelf het overzicht houden. Ik luister dus gewoon niet als ik denk dat ik rechts moet en iemand anders zegt dat ik links moet. Ja, ik weet het eigenwijs en zelf de controle houden. Ik ben dus meerdere malen in Tsjechië verdwaald, dat heb je vast wel gelezen, dus kan daar moeilijk onderuit, maar op een of andere manier ben ik toch niet om. En ik vind het ook leuk om met die grote kaart te zitten en te puzzelen. Ik weet het, ik ben erg!
|
|
|
#46 |
|
Forum Freak
|
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet erg! Je mag toch doen wat je zelf wil? Maar jij geeft ook toe dat je dus wel eens fouten maakt, dat geeft niks, ik maak er echt waar, heel veel meer zonder Truus!!
Maar spreek dat dan niet tegen (en dat doet Kajuna en daar reageer ik dan dus op )Ik word zelf stik zenuwachtig als ik de weg moet wijzen, ik ben wat dat betreft een prototype "vrouw leest kaart"! Niet goed dus. Voor ons is het dus een zegen, vandaar dat Jan ook altijd zegt dat Truus altijd met ons mee mag in de auto!! ![]() |
|
|
|
|
|
#47 |
|
VIP Lid
|
Ik heb enkel gezegd dat ik zo een ding niet moet en dat ik niet verdwaal (het is een gave, maar ik ben er niet echt trots op). Iedereen kan wat mij betreft de voorruit volhangen met die dingen. Als je daar een probleem mee hebt mag je van mij er rustig over doorzijken (of is dat met ei), maar ik ben er wel klaar mee (behalve dan het feit dat Punk me een idee voor een boek heeft gegeven dat ik nu even aan het schetsen ben voor later).
|
|
|
#48 |
|
Forum Freak
|
Kajuna, ik wens je heel veel succes met je boek en zal niet meer doorzeiken! (Met ei dus)
![]() |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#50 |
|
Legende
|
bron : http://www.nu.nl/news/982495/37/Navi...ekering .html
Navigatiesysteem levert korting op bij verzekering Uitgegeven: 20 februari 2007 07:57 AMSTERDAM - Automobilisten met een navigatiesysteem kunnen prijskortingen van hun verzekering krijgen. De Telegraaf meldt dinsdag dat verzekeraar Delta Lloyd tien procent korting geeft aan automobilisten met een navigatiesysteem. Onderzoek van TNO heeft uitgewezen dat chauffeurs met navigatiesystemen veiliger rijden. Behalve voor veiligheid zorgen navigatiesystemen ervoor dat automobilisten efficiënter rijden. Auto's met een navigator maken volgens TNO zestien procent minder kilometers en doen er gemiddeld twintig procent korter over om hun eindbestemming te bereiken. Ook verzekeraar Interpolis zegt geïnteresseerd te zijn in een korting voor verzekerden met een navigatiesysteem.
|
|