|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Moderator
|
Zo heb ik dat nooit ervaren, dieter, integendeel. Sinds ik een TomTom heb, kom ik op de mooiste plekjes. Nooit meer zorgen dat je verdwaalt; dus zie je ergens een leuk zijweggetje of een pittoresk dorpje of iets anders moois, dan kan je daar gewoon heenrijden en later probleemloos je route vervolgen. Verrassend mooie plekjes sla je op in je TomTom zodat je naderhand kan kijken waar dat precies was en een volgende keer rij je er zo weer heen. Echt ideaal! De TomTom heeft mijn horizon dus juist verbreed.
![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Moderator
|
Nou, ook met een TomTom is "verdwalen" prima mogelijk, hoor. Dan zet je hem gewoon uit.
Jij zegt nou wel dat je wilt verdwalen, maar je zou stevig balen als je ècht verdwaald bent. Let's face it: verdwalen is leuk, maar het moet niet te lang duren. Jij hebt daar een ingebouwd systeem voor, zeg je; dan is er dus ook geen bezwaar tegen dat mensen er nog graag een extra externe TomTom bij hebben, toch? ![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Super Lid
|
Ach in het vliegtuig moet ik hem uitzetten, in de trein ter plekke is ie compleet onlogisch en ik loop nooit verder dan mijn voeten me kunnen dragen (en ik de weg terug weet).
Mijn bijdrage haakt in bij diegene die sprak over die mevrouw die het kanaal in reed omdat de navigatiehulp een brug aan gaf waar een pont was. Het is een mooi hulpmiddel, zolang je weet waar je bent. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Het kan me overigens niet schelen of miljoenen er blij mee zijn of niet. Iedereen mag vinden wat hij of zij vindt. Ik ben eigenwijs en ik zal never slaafs een stemmetje uit een kastje gaan volgen. Ik heb mijn eigen kop en die volg ik, niet die van een ander. En ik ben nog nooit verdwaald, ook niet in Tsjechie. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Het één sluit het andere overigens niet uit, hoor. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
(jokkebrok) Dat noemen wij thuis nou creatief boekhouden, maar dan in je hoofd!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Moderator
|
Kajuna heeft een selectief begrijpertje.
![]() |
|
|
|