![]() |
|
|
#82 |
|
Actief Lid
|
Tom Tom
heeft dit volgens mij ook gedaan omdat de West Europa versie op een 1Gb kaartje (960Mb) kan en de West en Centraal Europa versie op een 2Gb kaartje (1.6 Gb) moet.
Maarja wat kost zo'n kaartje nou nog.... Maar de keus is aan de klant. Ik vandaag de 1.6 Gb versie gedownload, en die werkt perfect. Jos |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Lid
|
Goedenavond,
Wie kan mij vertellen waar ik een kaart voor een Tom Tom One kan kopen voor Tsjechië?. (heb er verder geen verstand van) Overal een beetje naar toe gebeld waar we dachten dit te kunnen vinden. Maar het is nog niet gelukt. Trouwens heb dat boek besteld, hoe overleef ik Tsjechië, mag hem vrijdag voor 7 euro 50 ophalen. Ben erg benieuwd. Hartelijk dank aan degene die deze tip geplaats heeft. Voor ons is Tsjechië natuurlijk de eerste keer. Vast bedankt voor alle tips . |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Lees dit topic maar eens door... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Moderator
|
Die kan je wel degelijk van de site downloaden (tot eind deze maand zelfs met 20% korting).
TomTom
is echter zo stom om hem alleen zichtbaar te maken bij de modellen GO 700 en GO 910 omdat die standaard een geheugen hebben van 2GB of meer. Zie de eerdere berichten in dit topic.
Heb je een ander model: typ dan op de site van TomTom één van voornoemde modellen in en je ziet de kaart van West- en Midden-Europa netjes in beeld verschijnen. Betalen/downloaden en bingo. De kaart werkt op alle modellen (ik heb een 300). Je moet er alleen wel een SD-card van minimaal 2GB bijkopen om de kaart te kunnen installeren en gebruiken op je TomTom. Good luck! ![]() |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Hiermee kunnen gebruikers zelf van alles in de kaarten corrigeren, toevoegen of wijzigen en dit via TomTom HOME uitwisselen met andere gebruikers. In de door jou genoemde voorbeelden blokkeer je dus simpelweg die twee wegen, zodat TomTom deze in het vervolg buiten beschouwing laat bij het berekenen van een route. Map Share komt waarschijnlijk in de herfst ook beschikbaar voor de oudere TomTom-modellen. Je moet wel beschikken over kaartversie 6.75 of recenter, anders werkt Map Share niet. |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Lid
|
Dat is goed nieuws !!! Bedankt.
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Er zouden ook wijzigingen door grappenmakers toegevoegd kunnen worden. Ik ben bang dat het de betrouwbaarheid niet ten goede komt. Je hoeft er natuurlijk geen gebruik van te maken...... neem ik aan. Maar dat TT volop in beweging is is wel weer een goede zaak, we zullen zien. Jos |
|
|
|
|