het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 21-06-07, 18:06   #71
Nieuw Lid

brejcha's avatar

Nationaliteit:
rijksweg

We hebben een tom tom one Europe gekocht (waar alles opstaat behalve Tsjechie) Willen we m kopen via tom tom op de pc is ie tijdelijk uit t assortiment wegens een fout. Moeten we straks nog steeds zelf de kortste weg zoeken! Nouja we zien wel. Groeten Lucie.
brejcha is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-06-07, 18:12   #72
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
brejcha schreef:
..... tijdelijk uit t assortiment wegens een fout.
Ik weet dat die kaart momenteel uit het assortiment is, maar wegens wat voor fout dan?
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-07-07, 01:02   #73
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik heb tomtom gebeld voor een kaart voor de Go voor Tsjechie en Hongarije maar die vertelde mij dat deze op dit ogenblik niet leverbaar is.... wie kan mij helpen?
smeets is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-07-07, 10:12   #74
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Als TomTom je er niet aan kan helpen, dan kan niemand je er aan helpen ben ik bang (of je moet het in illigale kopietjes gaan zoeken, maar daar kan/wil ik je niet aan helpen). Zomaar kopieren of uitlenen van TomTom kaarten kan namelijk niet omdat de kaarten met een code worden gekoppeld aan je TomTom. Het heeft dus ook geen zin om kaarten van iemand te kopen die ze zelf niet meer gebruikt (of je moet de complete tomtom overnemen).
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-07-07, 06:29   #75
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
smeets schreef:
Ik heb tomtom gebeld voor een kaart voor de Go voor Tsjechie en Hongarije maar die vertelde mij dat deze op dit ogenblik niet leverbaar is.... wie kan mij helpen?
Momenteel is de kaart van West- en Midden-Europa de enige met Tsjechië en Hongarije erop. Maar ja, als je al een recente kaart van West-Europa hebt, is dat natuurlijk een relatief dure (en grotendeels overbodige) aanschaf.
Oud 08-07-07, 12:31   #76
VIP Lid

Elly's avatar

Nationaliteit:
Jij bent vast wel blij Punk, want jij hebt hem lekker al, toch? Wij willen die kaart ook van midden en West Europa. Kan je hem helemaal niet meer krijgen of nog wel op zo'n kaartje (zei de digibeet ) In geldt dat ook voor de Tom tom one? Punk, jij gaat toch niet naar Tsjechië binnenkort? Kan je hem vast wel ff uitlenen.
Elly is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-07-07, 14:17   #77
Actief Lid

Jos van Zetten's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
jannaj schreef:
Bericht bekijken
Heeft er hier iemand ervaring met tomtom 6 in tsjechie? ik heb hem op mijn ipaq staan, ......
Wel met de TT5 en de Go910.
Bijde werken perfect in Tsjechie.

Jos
Jos van Zetten is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-07-07, 22:21   #78
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Elly schreef:
Wij willen die kaart ook van midden en West Europa. Kan je hem helemaal niet meer krijgen of nog wel op zo'n kaartje (zei de digibeet ) In geldt dat ook voor de Tom tom one? Punk, jij gaat toch niet naar Tsjechië binnenkort? Kan je hem vast wel ff uitlenen.
Elly, de kaart West- en Midden-Europa (inclusief Tsjechië, zeer gedetailleerd) is gewoon te koop/te downloaden bij TomTom . Ook voor de TomTom One, mits je er een SD-geheugenkaartje van minimaal 2GB koopt. Momenteel (zie de eerdere berichten in dit topic) krijg je op alle kaarten zelfs 20% korting, dus ik zou niet te lang wachten.
En nee, ik leen mijn TomTom niet uit, omdat ik hem te vaak gebruik/nodig heb.
Oud 09-07-07, 15:50   #79
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
PuNkEnStEiN schreef:
Bericht bekijken
Elly, de kaart West- en Midden-Europa (inclusief Tsjechië, zeer gedetailleerd) is gewoon te koop/te downloaden bij TomTom.
ZOEK en gij zult niet vinden..... Op dit moment is alleen de kaart West Europa te downloaden op de site van TomTom , hier staat Tsjechië dus niet op, voor Tsjechië heb je de door Punk genoemde kaart West- en Midden-Europa nodig, maar die is nergens meer op de site te vinden... Weet ook niet waar die gebleven is....
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-07-07, 16:22   #80
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Arno schreef:
ZOEK en gij zult niet vinden..... heb je de door Punk genoemde kaart West- en Midden-Europa nodig, maar die is nergens meer op de site te vinden...
Zoekt en gij zult wèl vinden. Maar dat zoeken moet je dan ook wel doen, hè?
De kaart staat gewoon nog op de site, hoor... Kijk hier eens.

Ook via TomTom HOME is hij gewoon te downloaden.

NB. Ik snap al waarom je hem niet kan vinden: TomTom heeft dom genoeg deze kaart alleen staan bij de modellen 700 en 910, omdat er een SD-kaartje van 2GB voor nodig is. En alleen die twee modellen zijn standaard met voldoende geheugen uitgerust. Daar heb ik ze weken terug al over gemaild, maar ze hebben het dus nog steeds niet aangepast op de site.
Niets van aantrekken, gewoon die SD-kaart kopen en downloaden die hap. De kaart werkt op alle modellen.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels