![]() |
|
|
#71 |
|
Nieuw Lid
|
rijksweg
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Moderator
|
Als
TomTom
je er niet aan kan helpen, dan kan niemand je er aan helpen ben ik bang (of je moet het in illigale kopietjes gaan zoeken, maar daar kan/wil ik je niet aan helpen). Zomaar kopieren of uitlenen van
TomTom
kaarten kan namelijk niet omdat de kaarten met een code worden gekoppeld aan je TomTom. Het heeft dus ook geen zin om kaarten van iemand te kopen die ze zelf niet meer gebruikt (of je moet de complete tomtom overnemen).
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
VIP Lid
|
Jij bent vast wel blij Punk, want jij hebt hem lekker al, toch? Wij willen die kaart ook van midden en West Europa. Kan je hem helemaal niet meer krijgen of nog wel op zo'n kaartje (zei de digibeet
) In geldt dat ook voor de
Tom tom
one? Punk, jij gaat toch niet naar Tsjechië binnenkort? Kan je hem vast wel ff uitlenen.![]() |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Moderator
|
Citaat:
En nee, ik leen mijn TomTom niet uit, omdat ik hem te vaak gebruik/nodig heb. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() De kaart staat gewoon nog op de site, hoor... Kijk hier eens. Ook via TomTom HOME is hij gewoon te downloaden. NB. Ik snap al waarom je hem niet kan vinden: TomTom heeft dom genoeg deze kaart alleen staan bij de modellen 700 en 910, omdat er een SD-kaartje van 2GB voor nodig is. En alleen die twee modellen zijn standaard met voldoende geheugen uitgerust. Daar heb ik ze weken terug al over gemaild, maar ze hebben het dus nog steeds niet aangepast op de site. Niets van aantrekken, gewoon die SD-kaart kopen en downloaden die hap. De kaart werkt op alle modellen. |
|
|
|
|