het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 04-06-07, 12:52   #61
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Dat klopt, Arno, maar ik heb e.e.a. nagevraagd bij de Helpdesk van TomTom en deze verzekerde mij dat de kaart ook op de TomTom GO 300 werkt (en dus ook op de overige modellen, omdat die qua techniek nauwelijks van elkaar verschillen).

Citaat:
TomTom Helpdesk schreef:
Geachte heer *****,

Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Het is wel mogelijk de betreffende kaart te gebruiken op uw TomTom GO 300 wanneer u een sdkaartje van 2 GIGABYTE aanschaft en de kaart daarop installeert.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team
Het misverstand is ontstaan omdat in de GO 700 en 910 standaard een ingebouwde harde schijf zit die groot genoeg is om de nieuwe kaart te bergen. Voor de overige modellen moet je er zelf een SD-card van minimaal 2GB bijkopen, dan werkt het gewoon.

Ik zal mijn vorige bericht even aanpassen.
PuNkEnStEiN is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-06-07, 00:09   #62
Lid

Risak & Kaca's avatar

Nationaliteit:
Ik ben erg blij met deze gegevens, bedankt voor het navragen .
ik zit alleen nog te twijfelen ofdat ik de kaart van alleen tsjechie koop of die uitgebreide .Ik wacht even tot TomTom weer demonstratiedagen bij mij in de omgeving geven , dat doen ze van tijd tot tijd .
Risak & Kaca is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-06-07, 10:05   #63
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Beste Forumlezers,

Ik heb jullie berichten over het gebruik van TomTom in CZ met veel interesse gelezen. Ook ik heb goede ervaringen met TomTom in CZ. Ik gebruik de Duitsland, Tsjechie, Polen en Oostenrijk Plus kaart en vind tot nu toe alles.

Wat ik heb geprobeerd met mijn TomTom is om de tsjechische (stem)instructies erop te krijgen. Ik ben bezig met het leren van Tsjechisch en ik dacht door de instructies van TomTom in het tsjechisch te zetten, leer ik weer een hoop nieuwe termen en woorden. Het mooie is dat het een beperkt aantal woorden en termen is, maar nu probeer ik dat te doen, komen wel alle teksten in het tsjechisch maar niet de stem. Waar is mijn "tsjechische Eva". :traan:

Wie heeft hier ervaringen mee. Ik hoop wel dat ik nog kom waar ik wezen moet wanneer de tsjechische tekst er op staat.

Groet maarten
Maarten B is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-06-07, 14:52   #64
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Er zit standaard bij de TomTom -kaarten alleen een Tsjechische mannenstem.

Via het programma TomTom HOME, kies "Bezoek online winkel" en "Stemmen", kan je hem eventueel gratis downloaden.

Taal: Cestina
Naam: Miloslav
Oud 05-06-07, 19:37   #65
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Maarten B schreef:
Bericht bekijken
Ik hoop wel dat ik nog kom waar ik wezen moet wanneer de tsjechische tekst er op staat.
Ach, één voordeel, je kan dan elke willekeurige Tsjech vragen om je de weg te wijzen met jouw TomTom
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-06-07, 16:37   #66
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
TomTom gooit z'n kaarten weer eens in de aanbieding. Met name de onderstaande kaart is zeer interessant voor de Tsjechië-gangers:

Citaat:
Zomerpromotie: 20% korting op alle downloadbare kaarten!

Waar je deze vakantie ook naartoe gaat, zorg dat je in het bezit bent van de nieuwste TomTom-kaart die je overal op reis begeleidt. Van 12 juni tot 31 juli 2007 krijg je 20% korting op alle downloadbare kaarten.
Citaat:
Kaart van West- & Midden-Europa

Reis met deze kaart van deur tot deur, waar dan ook in 26 landen in West- & Midden-Europa. Met de volgende landen: Andorra, Oostenrijk, België, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Hongarije, Monaco, Noorwegen, Polen, Portugal, San Marino, Slowakije, Spanje, Zweden, Zwitserland, Ierland, Nederland en Vaticaanstad.

Prijs: van € 109.95 voor € 87.95

Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 12-10-07 om 09:29.
Reden: Aanbieding is inmiddels voorbij.
Oud 18-06-07, 18:48   #67
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Risak & Kaca schreef:
Bericht bekijken
ik zit alleen nog te twijfelen ofdat ik de kaart van alleen tsjechie koop of die uitgebreide
Op de site van TomTom wordt die aparte kaart van Polen, Tsjechië, Slowakije en Hongarije niet meer genoemd. Alleen deze landen in combinatie met West/Europa staan nog in de lijst (zie mijn bericht hierboven) en die kaart is dus momenteel in de aanbieding. Ik wil het niemand opdringen, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat die kaart zeer de moeite waard is.
Oud 18-06-07, 23:19   #68
Lid

Risak & Kaca's avatar

Nationaliteit:
Bedankt voor de Tip PuNkEnStEiN !! ik had er nog geen aangeschaft .
Risak & Kaca is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-06-07, 22:19   #69
VIP Lid

Elly's avatar

Nationaliteit:
Dus die kaart kan ook op de TomTom one Punk? Of moet je een nieuwere versie hebben?
Elly is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-06-07, 22:23   #70
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Ja hoor, die kaart draait ook op de TomTom One, maar je hebt dus wel een SD-card nodig van minimaal 2GB, anders past de kaart er niet op. Die SD-kaartjes kosten momenteel, afhankelijk van het merk, 15 tot 25 Euro bij de Mediamarkt.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels