![]() |
|
|
#61 | |
|
Moderator
|
Dat klopt, Arno, maar ik heb e.e.a. nagevraagd bij de Helpdesk van
TomTom
en deze verzekerde mij dat de kaart ook op de
TomTom
GO 300 werkt (en dus ook op de overige modellen, omdat die qua techniek nauwelijks van elkaar verschillen).
Citaat:
Ik zal mijn vorige bericht even aanpassen. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nieuw Lid
|
Beste Forumlezers,
Ik heb jullie berichten over het gebruik van TomTom in CZ met veel interesse gelezen. Ook ik heb goede ervaringen met TomTom in CZ. Ik gebruik de Duitsland, Tsjechie, Polen en Oostenrijk Plus kaart en vind tot nu toe alles. Wat ik heb geprobeerd met mijn TomTom is om de tsjechische (stem)instructies erop te krijgen. Ik ben bezig met het leren van Tsjechisch en ik dacht door de instructies van TomTom in het tsjechisch te zetten, leer ik weer een hoop nieuwe termen en woorden. Het mooie is dat het een beperkt aantal woorden en termen is, maar nu probeer ik dat te doen, komen wel alle teksten in het tsjechisch maar niet de stem. Waar is mijn "tsjechische Eva". :traan: Wie heeft hier ervaringen mee. Ik hoop wel dat ik nog kom waar ik wezen moet wanneer de tsjechische tekst er op staat.Groet maarten |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#66 | ||
|
Moderator
|
TomTom
gooit z'n kaarten weer eens in de aanbieding. Met name de onderstaande kaart is zeer interessant voor de Tsjechië-gangers:
Citaat:
Citaat:
Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 12-10-07 om 09:29. Reden: Aanbieding is inmiddels voorbij. |
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |