![]() |
|
|
#291 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() Ik dacht dat dat te maken had met linkshandigheid die onderdrukt wordt, of tweehandigheid???? ![]() De kaart omdraaien als je van zuid naar noord reist is wel echt iets voor vrouwen ![]() Gelukkig dat jullie zo tevreden zijn met Garmin. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Garmin. We zullen onze ervaringen tzt delen.Hilde
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Super Lid
|
Dat kan kloppen,Lina,
![]() maar mannen (jongetjes) husselen links en rechts vaker door elkaar.Hilde Ps Denk maar aan dansles. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Forum Freak
|
Auw!
Wij gebruiken wel regelmatig navigatie in Tsjechië, maar redden ons zonder ook prima. Ik kan uitstekend kaart lezen en heb zeker meer richtingsgevoel als mijn ega. Maar misschien heb ik wel meer mannelijke hormonen als de gemiddelde vrouw.
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
VIP
|
Citaat:
En ook ik heb meer mannelijke hormonen dan gemiddeld, zeggen al mijn collega's (allen mannelijk)...
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Actief Lid
|
Garmin nuvi 255
Heb voor mijn 50e verjaardag een Garmin nuvi 255 gehad.Er zat software van 2008 in .Via de officieele Garmin site heb ik een gratis update van 3,06 gig gedownload [dit duurde wel ff] Sinds deze update is het een leuk hulpmiddel.Als beeldschermauto heb ik een MACtruck [vinden de kids leuk ]en dr.Nightmare als stem
Soms stuurt hij mij modderpaden in ,die rijdt ik voorbij waarna hij gaat herberekenen en mij over verharde paden stuurt Ook de omrijdfunctie vind ik handig als ik in een grote file terechtkom,hierdoor heb ik al heel wat reistijd bespaard
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Forum Freak
|
Ja, heb (veel) ervaring met TMC. Een ab. op de
TomTom
versie heb je in CZ niets aan, gewoon de vrij te gebruiken TMC is voldoende en werkt goed, maar . .. . is wél afhankelijk welke navigator je gebruikt!
Ik heb zeer goede ervaring met navigon (in CZ, A, D, It, NL) en zeer slechte met MIO (moov, hun eigen sw, dus niet de IGO variant!) Mijn ervaring met IGO8 in een Dreimgo navigator is overigens ook niet al te best. (Dreimgo was/is overigens niet in NL verkrijgbaar) Ik gebruik mijn navigon altijd, óók al ken ik de route uit m'n hoofd maar de TMC voorkomt aardig at fileleed. Pieter |
|
|
|
![]() |
| Onderwerp-opties | |
|
|