het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Hebrew Italian Japanese Norwegian Polish Portuguese Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Ukrainian Vietnamese

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 20-06-09, 11:56   #291
Super Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Noelle schreef:
Bericht bekijken
Ze is een echte vrouw en haalt links en rechts soms door elkaar. Links zeggen waar je alleen rechts kunt bijvoorbeeld.

Ik dacht dat dat te maken had met linkshandigheid die onderdrukt wordt, of tweehandigheid????

De kaart omdraaien als je van zuid naar noord reist is wel echt iets voor vrouwen

Gelukkig dat jullie zo tevreden zijn met Garmin. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Garmin. We zullen onze ervaringen tzt delen.

Hilde
hilde_kees is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 20-06-09, 12:32   #292
Forum Freak

Lina's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
hilde_kees schreef:
Bericht bekijken
Ik dacht dat dat te maken had met linkshandigheid die onderdrukt wordt, of tweehandigheid????

De kaart omdraaien als je van zuid naar noord reist is wel echt iets voor vrouwen
Even off-topic, maar vrouwen hebben over het algemeen minder ruimtelijk inzicht als mannen.
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 20-06-09, 12:36   #293
Super Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:
Dat kan kloppen,Lina, maar mannen (jongetjes) husselen links en rechts vaker door elkaar.

Hilde

Ps Denk maar aan dansles.
hilde_kees is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 20-06-09, 12:44   #294
Forum Freak

Lina's avatar

Nationaliteit:
Auw!
Wij gebruiken wel regelmatig navigatie in Tsjechië, maar redden ons zonder ook prima. Ik kan uitstekend kaart lezen en heb zeker meer richtingsgevoel als mijn ega. Maar misschien heb ik wel meer mannelijke hormonen als de gemiddelde vrouw.
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 20-06-09, 16:52   #295
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Lina schreef:
Bericht bekijken
Ik kan uitstekend kaart lezen en heb zeker meer richtingsgevoel als mijn ega. Maar misschien heb ik wel meer mannelijke hormonen als de gemiddelde vrouw.
Misschien heeft jouw ega wel meer vrouwelijke hormonen dan de gemiddelde man ?
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 20-06-09, 20:49   #296
VIP

Noelle's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Lina schreef:
Bericht bekijken
Auw!
Wij gebruiken wel regelmatig navigatie in Tsjechië, maar redden ons zonder ook prima. Ik kan uitstekend kaart lezen en heb zeker meer richtingsgevoel als mijn ega. Maar misschien heb ik wel meer mannelijke hormonen als de gemiddelde vrouw.
Ook wij doen echt niet alles op de navigatie, soms is het leuk om je te laten begeleiden door de nuvi. Soms is het leuk om zelf te bepalen waar je heengaat.

En ook ik heb meer mannelijke hormonen dan gemiddeld, zeggen al mijn collega's (allen mannelijk)...
Noelle is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 03-07-09, 19:16   #297
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Heeft iemand ervaring met de Navigon?
Ik lees nl. alleen de reacties over TomTom .
Graag zou ik hier meer over lezen.
Bij voorbaat mijn vriendelijke dank.
Jacowi is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 03-07-09, 21:51   #298
Actief Lid

Jozef's avatar

Nationaliteit:
Garmin nuvi 255

Heb voor mijn 50e verjaardag een Garmin nuvi 255 gehad.Er zat software van 2008 in .Via de officieele Garmin site heb ik een gratis update van 3,06 gig gedownload [dit duurde wel ff] Sinds deze update is het een leuk hulpmiddel.Als beeldschermauto heb ik een MACtruck [vinden de kids leuk ]en dr.Nightmare als stemSoms stuurt hij mij modderpaden in ,die rijdt ik voorbij waarna hij gaat herberekenen en mij over verharde paden stuurt Ook de omrijdfunctie vind ik handig als ik in een grote file terechtkom,hierdoor heb ik al heel wat reistijd bespaard
Jozef is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 25-04-10, 11:00   #299
VIP

Aad Piekaar's avatar

Nationaliteit:
Heeft iemand ervaring met navigatiesystemen met TMC of HD traffic ( tomtom ).
Specifieke vraag is: moet je altijd een abonnement afsluiten, zoals bij Tomtom of heb je ook gratis systemen??
Aad Piekaar is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 26-04-10, 20:36   #300
Forum Freak

semabyt's avatar

Nationaliteit:
Ja, heb (veel) ervaring met TMC. Een ab. op de TomTom versie heb je in CZ niets aan, gewoon de vrij te gebruiken TMC is voldoende en werkt goed, maar . .. . is wél afhankelijk welke navigator je gebruikt!
Ik heb zeer goede ervaring met navigon (in CZ, A, D, It, NL) en zeer slechte met MIO (moov, hun eigen sw, dus niet de IGO variant!)
Mijn ervaring met IGO8 in een Dreimgo navigator is overigens ook niet al te best. (Dreimgo was/is overigens niet in NL verkrijgbaar)

Ik gebruik mijn navigon altijd, óók al ken ik de route uit m'n hoofd maar de TMC voorkomt aardig at fileleed.

Pieter
semabyt is offline   Bericht citeren in antwoord top
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels