![]() |
|
|
#191 |
|
Moderator
|
Omdat het tot voor kort nog niet verboden was, denk ik...
![]() |
|
|
|
|
|
#192 |
|
VIP Lid
|
het vervelende is dat "verboden te gebruiken goederen" wel verkocht mogen worden! Een typisch voorbeeld uit het verleden is de bekende (platte) T-stekker, een levensgevaarlijk ding dat wel in de winkel lag maar gebruikt mocht worden (tegenwwordig zie ik ze niet meer)
En als iets verkocht kan worden waar winst in zit, dan is het wel duidelijk wat er gebeurt he? P |
|
|
|
|
|
#193 |
|
Nieuw Lid
|
Navigatie
Ben op zoek naar een CD van Cz Republiek
auto Mercedes ,Type navigatie APS 30, |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Nieuw Lid
|
Kaarten Tomtom
Hallo,
Ik heb de Tomtom XL one-europe.Ik wil naadloos van Nederland naar Tsjechië navigeren,dus zonder kaart te wisselen o.i.d. Welke kaart kan ik het beste kopen?? gr,Marianne |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Actief Lid
|
beste Marianne,
Helaas is dat niet mogelijk met de one XL. Er is wel een kaart van van west en midden Europa, maar deze is niet voor de One XL. ![]() Dus zul je het moeten doen met een losse kaart van oost Europa, moet je bij de grens van kaart wisselen. Kijk maar op de site van TomTom. Succes, Jos |
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Ik heb daar toentertijd (toen ik nog een GO 300 had, een veel ouder model dan de One XL) stevig ruzie over gemaakt met de helpdesk. Na wekenlang gezeik mocht ik op eigen verantwoording West en Midden Europa downloaden. En dat werkte probleemloos; alleen het berekenen van routes duurde wat langer. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Nieuw Lid
|
Jaja en zo houdt TomTom ons dom. Ik heb zelf de TT 910. Hierop zou niet de nieuwste navcore 8 kunnen draaien en dus ook niet de nieuwste kaartversie 8.xx. Nou, mooi wel dus, alhoewel een en ander niet geheel legaal is gegaan, dus ik zal daar verder niet over uitweiden.
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Moderator
|
De navcore is gratis en mag iedereen vrij installeren (NC 8 draaide perfect op mijn GO 300, dat ding was nog nooit zo snel geweest!), maar voor eigen risico; verwacht dus geen support van TomTom.
Voor de kaarten geldt: alles waarvoor TomTom geen centjes vangt, is illegaal. En terecht, al maken ze de verleiding om illegale dingen te doen wel groter door bepaalde kaarten niet voor bepaalde modellen beschikbaar te stellen, terwijl het wel degelijk werkt. ![]() |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Bedankt voor de info! Moet ik eerst Navcore 8 installeren om een nieuwe kaart te downloaden? Sorry ik ben echt een leek op dit gebied!Uileg graag in Jip en Janneke-taal ![]() gr.Marianne |
|
|
|