![]() |
|
|
#11 |
|
Moderator
|
Het downloaden van HOME en de update van het besturingssysteem is gratis, ja. Zie de link die ik boven gaf.
Ik zou zeggen: begin als eerste met het downloaden van "HOME" en installeer dat op je PC. "HOME" opstarten en gewoon even bekijken. Het wijst zichzelf allemaal via de menubalk links (vind ik tenminste). ![]() Je kan vervolgens je TomTom aanzetten en met het bijgeleverde USB-kabeltje op de PC aansluiten. Maar maak, voor je iets veranderd aan je TomTom, eerst een backup van het geheugenkaartje naar je PC. Ik ben niet verantwoordelijk als er iets mis gaat, hoor... Succes! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moderator
|
TomTom heeft een nieuwe update van het besturingssysteem uitgebracht. Versie 6.14 herkende bijvoorbeeld geen SD-kaarten groter dan 1MB. Dat is nu - samen met nog wat andere schoonheidsfoutjes - verholpen.
De nieuwste versie 6.15 is te downloaden en installeren m.b.v. het programma HOME. Zie mijn eerdere bericht hierover in dit topic. Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 12-10-07 om 08:08. Reden: Info inmiddels achterhaald. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Wij hebben de Tomtom one sinds mei en nog niets gedaan met uploaden, we merkten al dat enkele rotondes rond Praag niet genoemd werden door Eva ( zoe noemen wij onze Tomtom) Alleen weet ik niet hoe je zo'n geheugenkaartje back upt, is dat moeilijk?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Moderator
|
Begin maar eens met het downloaden en installeren van HOME op je PC, dat is de basis om het allemaal makkelijk te maken. Ik heb dat boven beschreven.
![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Moderator
|
Er is een update uit van TomTom HOME, de software waarmee je je TomTom via de PC kan beheren en configureren.
Als je de huidige versie van HOME opstart, word je gevraagd of je de nieuwe versie wilt installeren. De rest wijst zich vanzelf. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Czech POINTs OF INTEREST
Hi Everybody! My (nick)name is rossinni and I am from Czech Republic. If you need some poi's from Czech republic for your CAR NAVIGATION, for example speed cameras
, petrol stations, restaurants and more, just visit www.poi.cz, then choose POI ONLINE from menu and here it is! Free (really FREE) database of POI from CZ. We prepare an English version of this page. Also for questions You can send us email, we speak English (a bit) ...rossini@poi.cz .... it's me, libor_m@poi.cz .... second admin You are welcome in Czech Republic |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
Hoi
Ik heb nog geen TOMTOM, en overweeg er een aan te schaffen. Als ik globaal naar alle info kijk, dan lijkt het mij ingewikkeld welke ik het best kan aanschaffen. ( ik rij meestal in NL en slechts een paar keer per jaar in het buitenland) Wie kan mij adviseren. Ik ga meestal voor "basis, maar kwaliteit" bij voorbaat dank ! Theo |
|
|
|