![]() |
|
|
#152 |
|
Volwaardig Lid
|
Nu bij TomTom 30% zomerkorting
Kaart van Oost-Europa v7.20 Toon gedetailleerde kaartinformatie. Sluiten Kaart van Oost-Europa v7.20 Downloaden Misschien is het interessant voor u.... Groeten, Dennis |
|
|
|
|
|
#153 |
|
VIP Lid
|
misschien is deze vraag wel eerder gesteld,maar dan wordt hij wel verwijderd of ergens anders geplaats.
Wij hebben tomtom,met kaarten van west europa,oost europa en liberec. Maar waarom moet ik bij de grens deze kaarten verwisselen ???? en kan ik niet gelijk hier in Anjum intoetsen dat ik naar harrachov wil,want dat kent hij dan niet. Ik weet de route wel,ook wel de gunstigste,maar ik zou het zo graag op dat apparaat zien. Iemand nog tips. Dank u. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Actief Lid
|
Ik wil je niet op kosten jagen, en ik weet ook niet welk type TomTom je hebt, maar mocht je overwegen nieuwe kaarten te kopen koop dan de Kaart van West- en Midden-Europa v7.20.
Dan hoef je niet over te schakelen omdat zowel Tsjechië, Duitsland, Polen en Nederland hier bij in zit. Maar als je met de huidige situatie goed uit de voeten kan is het zonde van je geld, hij is nu in de aanbieding voor EUR 69.95 Ik heb met versie 6.50 en 6.75 in en naar Tsjechië gereden die werkte beide perfect. Alleen waren de kleine weggetjes in Polen bij mijn oudere versie niet optimaal. Succes, Jos |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Moderator
|
Pas wel op hiermee: TomTom verkoopt deze kaart tegenwoordig alleen voor de technisch meer geavanceerde modellen. Ik weet uit ervaring dat het sinds kaartversie 7 en hoger heel wat voeten in de aarde heeft om deze kaart nog te pakken te krijgen als je bijvoorbeeld een TomTom One of GO x00 hebt.
@ Rika: welk model TomTom en welke kaartversie(s) hebben jullie? [EDIT] Ik zie het hier al. Je hebt een mobieltje met daarop TomTom software. Ik betwijfel of daar gecombineerde kaarten van West- en Midden-Europa voor te krijgen zijn. In ieder geval niet de door Jos en mij genoemde kaartversie 7.20. ![]() [/EDIT] |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Actief Lid
|
Punk heeft helemaal gelijk, ik zei ook in mijn draadje 'en ik weet ook niet welk type TomTom je hebt'.
Op de TT site kun je op de kaartenpagina aangeven welk type TT je bezit en dan wordt keurig de juiste kaart weergegeven. Kan niet fout gaan.......denk ik ![]() Jos |
|
|
|
|
|
#157 |
|
VIP Lid
|
ik heb een htc touch cruise 3650,en inderdaad pakt deze niet de west en midden europa ,vandaar dat ik de oost europa apart heb,en kon daar gelijk de kaart van liberec bij installeren
Denk dat ik het hier dan toch maar mee moet doen. (wel geweldige kaarten hoor)en zeer gedetaileerd.in tsjechie red ik mij er prima mee denk ik. |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik heb een nieuwe Suzuki Grand Vitara aangekocht met daarin een HDD navigatiesysteem ingebouwd. Alleen weet ik niet met werke software dit systeem werkt en ik kan dit nergens terug vinden. Kan er iemand mij dit misschien vertellen alsook waar ik eventueel updates kan vinden?
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Volwaardig Lid
|
Volgens mij is dat Garmin, maar je dealer moet je dat toch kunnen vertellen???
grt, Dennis ![]() |
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Lid
|
GPS in de auto(ingebouwd)
Dennis bedankt,
Ik denk toch wel dat we een TomTom gaan aanschaffen. Van de dealer kregen we de prijs voor een ge-update cd voor onze auto 350 euro, maar tjsechië staat er dan ook niet op. Jammer allemaal, maar het is niet anders. Van het weekend maar een TomTom halen, wel zonder flitspalen aanwijziging, anders hebben wij dat probleem weer. Bedankt. Santusia Citaat:
|
|
|
|
|