![]() |
|
|
#111 |
|
Volwaardig Lid
|
hallo techneuten van het forum,
Wij zijn afgelopen jaar met de Nissan Primera van mijn vader naar CZ gereden en tot Duitsland ging het goed, maar na de grens was alles wit... en niet bekend! Heeft iemand van jullie een oplossing voor dit probleem? want ik zie van alles staan over downloaden van het internet, maar waar moet ik zoeken? De auto heeft een Birdview navigatie( dus ingebouwd). Wie O wie kan mij helpen?? want dit jaar gaan we weer 2x naar CZ met die auto. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Moderator
|
Misschien moet je eens op dit forum gaan lezen.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Lid
|
Ik heb een VDO Dayton met de kaart van Tsjechië en West Europa, maar die is al wat jaartjes oud. En als ik naar het Reuzengebergte ga, zijn er soms wegen die hij niet kent.
Kan iemand mij zeggen of ik de nieuwste info van wegen via internet kan downloaden zodat ik de nieuwste versie weer heb ? Laat het me weten hoe of wat. Arie |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Moderator
|
Dat zal via de winkel of via de website van VDO Dayton gaan, Arie. Er zullen ongetwijfeld andere, illegale manieren zijn, maar die bespreken we niet op dit forum.
![]() |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Moderator
|
Even het besturingssysteem/navcore van je 700 updaten naar de recentste versie (v7.163 o.i.d. dacht ik, moet via HOME 2). Als je landkaart v6.75 of nieuwer is, moet je na die update Mapshare kunnen gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Forum Freak
|
Ik heb net een Garmin Nüvi 250-serie gekocht. Ronald is bijna jarig en kan absoluut geen kaart lezen, dus ben ik om..... en leek me dit een prima cadeau.
Ik wilde een systeem waar Tsjechië ook op stond. In het boek werd vermeld: West en Oost Europa, dus besteld en net binnen. Nu lees ik op de achterkant van de doos alle landen die gedetailleerd zijn beschreven, van Portugal tot Polen van Ierland tot Oostenrijk, maar Tsjechië maar voor de helft, alleen het westen. De andere helft is lichter gekleurd en de omschrijving is "Most urban areas with intertown roads". Heeft iemand hier ervaring mee? En zouden we hier iets aan hebben? Bedankt alvast! __________________________________________________ ___ Kijk niet veelbetekenend.....maar beteken veel! |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Moderator
|
Ik heb geen ervaring met Garmin, maar ga er maar vanuit dat West-Tsjechië dan tot aan Praag redelijk gedetailleerd is en meer oostwaarts alleen de hoofdwegen, ook in steden en dorpen. Dat was met de eerste kaarten van
TomTom
ook zo en ik heb toen toch altijd redelijk overal de weg kunnen vinden.
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Nieuw Lid
|
Becker Traffic Assist 7928
Ik heb sinds kort een Becker Traffic Assist 7928 gekocht.
Super navigatiesysteem. Makkelijk te bedienen en kaart materiaal van 37 landen. Ook Tsjechie in detail. We gaan dit jaar naar Pistany en ook dit is geen probleem. ![]() |
|
|
|