![]() |
|
|
#21 | |
|
Moderator
|
Uit een reisgidsje:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Moderator
|
Had ik eerder moeten vermelden:
Een paar kennissen van ons is een keer vorstelijk verdwaald omdat de lokale houtvester zo vrij was geweest een perceeltje bos te oogsten/rooien. Daarmee was ook meteen de bewegwijzering op de bomen verdewenen.. In plaats van Malé Svatonovice waren ze naar Radvanice gewandeld Moraal: Altijd een wandelkaart meenemen ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
de reactie's worden wel steeds leuker
volgens mij wordt dit na de vakantie een verhaal om nooit meer te vergeten. Gerben heeft al geen gevoel voor richting dus ik ga toch maar een paar kaarten daar aanschaffen. en de tomtom maar mee ,zou die ook kunnen vinden waar je bent met het wandelen ???? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
Waarschijnlijk wel. Wij hebben een Mio en deze kan worden gebruikt bij het wandelen en het fietsen. Even de plek van de auto instellen en we komen altijd weer goed terug. De Mio is wel heel plat en kan makkelijk aan een riem of een fietsstuur worden bevestigd, ik weet niet of dat bij de Tom Tom ook zo is?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Forum Freak
|
Een tomtom kan je volgens mij voor wandelingen niet echt gebruiken, de batterij gaat daar (voor zover ik weet) niet lang genoeg voor mee.
Wij hebben een Garmin, die is ook geschikt om te wandelen. Je hebt daar speciale topografische kaarten voor (ook van Tsjechie.) |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
kan iemand zeggen hoe je aan die wandelkaarten komt?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Lid
|
Ik heb gisteren toevallig iets gelezen ergens over 'n tomtom die ze op de fiets monteerde.
Er zaten wandel en fietsroutes op.Ik zal even kijken of ik er op het net iets over kan vinden. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Een MIO 168 kun je 4,5 uur gebruiken voordat de batterij leeg is. Een kaart veel langer. |
|
|
|
|