![]() |
|
|
#21 |
|
Super Lid
|
Internet via een mobieltje was bij ons erg langzaam, maar het lukte. De kosten van de telefoon waren Kc 5000, maar er zijn natuurlijk verschillende modellen. De kosten van het internet waren Kc 850 voor een maand. Wij hadden T-Mobile als provider. Let wel op welke provider een goed bereik heeft bij jou in de buurt.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lid
|
Ach ja wat ik al zei; de snelheid is dan niet het allerbelangrijkste.
Omgerekend naar eurotjes (38) vind ik het alleen erg duur voor die paar weken dat ik in Tsjechie ben. Tenzij je een abo elke moment kunt opzeggen en weer activeren. Maar dat lijkt me niet... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Super Lid
|
Het is een soort prepaidkaart die er bij hoort. Je kunt op een willekeurige dag van de maand beginnen. Activeer je het internet bv. op 6 juli, dan kun je blijven internetten tot 6 augustus. Daarna kun je bv. weer beginnen op 20 december en loopt het tot 20 januari.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lid
|
Dat klinkt dat wel weer goed. En is het internetverkeer ongelimiteerd?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Super Lid
|
Het internet is ongelimiteerd. Nogmaals : let op, want verwacht geen snel internet.
Een berichtje als dit plaatsen, kan soms wel enkele minuten duren. Misschien dat het bereik bij jullie beter is en dat het dan ook sneller is. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lid
|
Helder, maar daarom was ik benieuwd of het ongelimiteerd is. Want uiteindelijk zal het toch alleen om het binnenhalen van email zijn. En dan duurt dat een half uur, sois. Daarna is het verbinding verbreken en lokaal werken.
![]() Maar toch blijf ik ook nog benieuwd naar de optie 'internet per satelliet' Dank voor je antwoorden. |
|
|
|