|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Volwaardig Lid
|
bedankt voor de uitleg,ik begin het te begrijpen!
ik zet gewoon de generator in bv . de stal en als ik hem nodig heb zet ik hem buiten en het verlengsnoer gaat naar binnen waar ik de apparaten op aan sluit?? ik ben benieuwd of het kwartje echt gevallen is bij mij! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Goedkoop is duurkoop en even voor alle duidelijkheid, voor een zeer korte uitval (paar uur) geen probleem, maar bij een langere uitval is het toch verstandiger als je gewoon alles kunt blijven gebruiken. Dan is betrouwbaarheid toch een vereiste.
'Beetje lastig als de wasmachine net draaide en er vanavond voetbal gekeken moet worden. Ow ja de vriezer zit ook nog vol, net als de vaatwasser. Tja, dan wordt het vanavond een boterham worst, want koken gaat niet.' |
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
Ach hier in cz in de winter met -20 ben je al dolblij als je cv blijft draaien. en zoals je zegt je kunt het net zo duur maken als je wilt
bij de bauhaus zijn er ook diesel generatoren van 5.5.Kw voor iets van 25 of 30000 kc maar voor die ene avond per jaar. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Volwaardig Lid
|
nogmaals bedankt voor de uitleg!
het gaat mij inderdaad om de koelkast/ vriezer en de verwarming en misschien een lamp of de tv,maar zonder de laatste twee kan het ook heeeel gezellig zijn! groetjes judith |
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Het is maar net welke eisen je stelt, De mijne zijn hoog.
Ook als ik op inzet ben, geen geklooi met batterijen of accu's nee gewoon een betrouwbaar dieseltje, Bij elke inzet is de communicatie prioriteit één. Dus een generator is gewoon een vereiste. En zou ik naar Tsjechië verhuizen, dan Komt er toch echt een zware jongen te staan. Omdat ik nou eenmaal hoge eisen stel. Citaat:
Kijk dan bij de generatoreigenschappen wat de minimale productie is in kwh's Het is aan jezelf of je een diesel of benzine aangedreven generator wil. het laatste is wat minder onderhoudsgevoelig. Maar nogmaals, laat je goed informeren. Een automatisch schakelbare is wel praktisch als je er niet altijd bent. Generator schakelt in bij stroomuitval en schakelt af als er weer stroom beschikbaar is. De generator moet dan wel constant op het net aangesloten blijven. |
|
|