|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#81 |
|
Forum Freak
|
Jeanne, dit zou idd een mogelijkheid zijn, ik heb even zitten kijken, en dat moet lukken, maar.... dat betekent dat je wanneer je erna iets in het nederlands gewoon wil maken in Word, je dit allemaal weer moet wijzigen, dat is niet zo handig denk ik. Maar ik vind het heel lief dat je zo aan het uitzoeken bent geslagen.
. Ik kom er wel uit.
|
|
|
|
#82 | ||
|
Forum Freak
|
Esther, ik heb ook nog even verder gezocht en dit gevonden
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Forum Freak
|
Er is ook een programaatje, ik weet de naam niet helaas, maar die stelt voor alle (!) beschikbare talen je toetsenbord opnieuw in naar die diakritische tekens. Ik weet de naam helaas niet, weet wel dat het een gratis programma is. Iemand die dit programma nog kent? Toen ik het downloadde was het februari 2001. Dat programma werkte (bij mij) perfect en is makkelijker dan het gedoe in Word. Wel een goede tip trouwens
![]() |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Forum Freak
|
Hele goede tips, maar ik snap er zo in eerste instantie niks van ...
Ik ga er wel even voor zitten van de week en ga alles proberen wat Jeanne hierboven geschreven heeft, spannend! ![]()
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Forum Freak
|
Jeetje, Jeanne, jij bent even bezig geweest...
Heel erg bedankt voor de tips en uitleg, ga er even voor zitten, want moet nu wel heel veel onthouden. Als het me gelukt is laat ik het horen, zien natuurlijk.
|
|
|
#86 |
|
Forum Freak
|
Ik heb in word (e) vervangen door alt269. Als ik nu (e) intyp krijg ik dus alt269. Da's nie goe he! Heb het andersom geprobeerd, maar dan gebeurd hetzelfde.
|
|
|
#88 |
|
Forum Freak
|
Bij de volgende methode, heb ik gedaan om een ň te maken, <\> \vn, maar ik denk dat ik dat niet goed doe of wel Jeanne? Bij mij word het geen ň.
Ik het (e) laten staan en dan vervangen door alt0269, dat is toch goed? Niet eerst de code en dan vervangen door...Maar ik krijg alleen de code? Chips..!
|
|
|
#90 |
|
Forum Freak
|
Doe ik het wel goed Jeanne? Alvast bedankt voor je hulp.
Jeanne, je gelooft het niet, maar het is gelukt en ik durf het bijna niet te zeggen, maar gewoon alt269 en dan komt er een č, ik had de 269 ingetypt boven de letters, maar het moet natuurlijk in het rechterdeel van het toetsenbord, bij de cijfers. Pffff, Ik ben eruit en misschien dat het bij Esther ook zo is. Nu kan ik het lijstje overnemen van jou, met de code's en de ň maken. Dat ga ik zometeen proberen. Je code's weken als een tierelier!! Hartsstikke goed!! Nogmaals bedankt voor al je moeite en geduld ![]()
|