![]() |
|
|
#72 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Pivonist
|
Ik heb hem!
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
En je moet alt ingedrukt houden terwijl je de cijfers typt. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Forum Freak
|
Jeanne, ik heb het in Word geprobeerd en met de alt toets ingehouden, zowel de linkse als de rechtse geprobeerd en dan de codes, maar echt niks hoor. Het zal wel aan een instelling liggen, maar ja joh, alles is weer uitgetypt, dat is het belangrijkste en anders heb ik altijd het forum nog, hier typen, plakken en kopieren
![]() |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Forum Freak
|
En kom er toevallig net achter dat je bij de bij NL-Stand met alt+N de ñ maakt en shift+alt+n de Ñ maakt...Werkt dus vreemd genoeg wel...Bij mij dan
![]() |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Forum Freak
|
Esther/Mayca, ik heb mijn toetsenbord alleen nog op NL staan, want vorig weekend is Windows, na een crash, helemaal opnieuw geïnstalleerd. Nog niet alles is al opnieuw ingesteld, dus daar ben ik ook nog wel even mee bezig om dit te doen.
Maar die altcodes werken bij mij wel gewoon. Probeer anders eens het volgende: Ga in Word bij optie "Extra" (bovenin de balk) scroll naar autocorrectie-opties... , kies daar voor AutoCorrectie. Onderin kan je daar wat dingen instellen, bijvoorbeeld \c (of een ander weinig gebruikt teken in combinatie met de letter) vervangen door alt269. (aanvulling: gebruik hiervoor de cijferstoetsen die rechts op je toetsenbord staan, en klik het vakje ""tekst vervangen tijdens typen" aan) Ik krijg nu dus gewoon een è als ik \c in Word typ. Probeer eens of dit wel werkt bij jullie. Je moet deze handeling voor elk specifieke letterteken herhalen. Ik neem aan dat je de letters met de streepjes erop wel gewoon kunt maken (eerst een ' en dan de letter er direct achter typen) Die speciale tekens heten trouwens diakritische tekens |
|
|
|