![]() |
|
|
#21 |
|
Legende
|
Wie nog een blik wil werpen op het bierfeestgebeuren in Trutnov moet nu vlug kijken. Men is van plan om het springkasteeel in positie te brengen en daardoor zal het zicht van de webcam belemmerd worden waardoor men niet zoveel meer zal kunnen zien.
webcam trutnov |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
Het Pivofest 2007 was zeker weer geslaagd te noemen.
Wij hebben twee bands gezien K2 en Heebie Jeebies. Waar K2 toch wel mijn voorkeur had. Het was gezellig, goede muziek en veel Pivo's. Esther heeft nog wat foto's gemaakt speciaal voor jullie allemaal. Die regenbui hebben wij gelukkig gemist Freddy. Hoe harder de muziek speelde hoe meer Kryštof het naar zijn zin had. Groetjes allemaal en misschien tot volgend jaar. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Super Lid
|
Dit missen wij dus altijd hé
Ziet er gezellig uit! En nog even dan past Krištof niet meer in zijn wagentje.... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
|
het ziet er daar gezellig uit.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
K2 is dat net zoiets als K3
enne logisch dat Krystof rustig word van die herrie, hij is immers zijn moeder gewend ![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Forum Freak
|
Sas ik moet hem zachtjes aan voorbereiden voor als jij een keer langskomt.... Het was inderdaad weer gezellig, leuke muziek. Ik vond de Heebie Jeebies wel erg komisch en lekkere muziek. Kryštof vond zoals je ziet, alles geweldig (om op te tukken
) Macek, we hebben je paaldanseres niet gezien dit jaar ![]() En Sas K2 is iets anders dan K3, ze waren overigens wel met zijn 3-en, jonge meiden, speelde covers, beetje hardrock achtig, was goed hoor! |
|
|
|