![]() |
|
|
#61 |
|
Nieuw Lid
|
Sneeuwbanden kopen in tsjechie?
Wie weet antwoord op het volgende:
Mijn sneeuwbanden hebben net voldoende profiel om dit jaar weer naar tsjechie te rijden. Als ik terug ben zijn ze niet meer geschikt als sneeuwbanden. Mijn auto is oud (diesel 1996) en ik wil niet meer zo veel investeren. Is het slim om als ik in Tsjechie ben de auto naar zo'n bandenman te brengen en daar banden er op te zetten? Ik ga met de jaarwisseling of naar het reuzengebergte of naar het ertsgebergte. Roland |
|
|
|
|
|
#63 |
|
VIP Lid
|
Kijk ook even hier http://www.tsjechie.net/board/f46/wi...Hora#post62690
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Pivonist
|
In Trutnov is een goed en goedkoop adres, Esthertje weet het, ik heb daar ook banden gekocht en blijf het doen!
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nieuw Lid
|
Klinkt ok.
Heb gekeken naar bericht op forum 3200 kronen. Dat is niet verkeerd. Ik wil dus ook. Is Polen goedkoper? Zodra ik weet waar ik precies zit met nieuwjaar vraag ik esther naar het adres. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Forum Freak
|
Volgens mij was toen wel een beetje uitgezocht dat de prijzen tussen Tsjechie en Nederland niet zo veel verschillen. Maar de bandenman waar Macek het over heeft zit in Trutnov, vlakbij de Penny-supermarkt, langs dezelfde weg, aan dezelfde kant. Pneu-servis. Van tevoren bestellen is handig.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Volwaardig Lid
|
Kijk n's op http://www.pneushop.cz/ ; m.i. goede info over prijzen en adressen voor montage.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
VIP Lid
|
Je moet je goed laten informeren.
M'n vader had wat prijzen opgevraagd in Tsjechië, maar dat verschilde al heel wat. Hij wilde continental banden. Uiteindelijk bij Continental zelf, in Olomouc, de banden gekocht. Voor de helft van wat ze in NL bij de groothandel kosten. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
winterbanden
Lieve mensen,
Ik ben niet zo slim. Ik wil winterbanden op mijn Citroen Picasso. bandenmaat 185 / 65R gewoon met stalen velgen. Er is genoeg over geschreven. Hier in nederland kan ikze, zwart, kopen voor € 600,= Kunnen jullie uitzoeken wat ze kosten in de omgeving van Karlovy Vary. Mij is het niet gelukt om dat uit te zoeken, maar er zitten een paar keien die dat wel kunnen. En niet aub verwijzen naar een Tsjechische site want dan loop ik vast. Dus gaarne een klink en klaar antwoord. Doet u maar rustig aan want ik ben op vakantie tot 1 oktober. Een zoen is de beloning, man of vrouw. Dankiewel van Kukel |
|
|
|
|