![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Is er iemand op dit forum die al ervaring heeft met die bandenhoezen waarover Kukel schreef?Is er ergens een website met meer info zoals prijs,afbeeldingen,testgegevens,ook te gebruiken bij ijzel enz.enz.
rich? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
Gorrit,Bedankt.Intressant die socks".maar er blijft mijn vraag:"Heeft er iemand op dit forum er ervaring mee?
rich? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik heb die hoezen al 2 jaar. en nog steeds niet gebruikt.
Kosten bij de kijkshop ongeveer € 80,= Ik heb ze vooral gekocht om bij mijn huis te komen, maar ik laat uit luiigheid gewoon de auto beneden staan. Heb ik zware spullen omhoog te sjouwen dan pak ik de slee, roetsj naar benee en sjouw me het apelazerus omhoog. Je moet wat doen om je bier te verdienen. Ik denk zelf dat kettingen beter zijn vanwege de zijwaarte bewegingen. Voor de rest rij ik eigelijk nooit met kettingen, ik kan de auto goed aan, kwestie van effe lekker oefenen in de sneeuw. En laat je niet opjagen door de Tsjechen die kostte wat het kost moeten passeren. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pivonist
|
Zijn de doorgaande wegen sneeuwvrij en is iemand wel eens met gewone banden s'winters in CZ geweest, ik heb sneeuwkettingen, maar ik heb niet zo veel zin om voor 1 week winterbanden aan te schaffen!!Nazdravi!!
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Legende
|
Citaat:
Ikzelf heb ook geen winterbanden en dat is de reden dat ik zelden in de winter naar Tsjechië ga. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik heb geen winterbanden.
Ik vind de wegen zeer goed begaanbaar. Dag en nacht wordt er sneeuw geruimd. Een enkel gehucht is wat moeilijker te bereiken. Dan niet eigenwijs zijn en keren. Dus bij twijfel: niet rijden. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pivonist
|
Bedankt Aad, heb jij winterervaring zonder winterbanden en zijn er meer forumleden met advies????Nazdravi!!!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Moderator
|
Ik gebruik sinds 3 jaar winterbanden en wil niet meer zonder. Met onze zomerbanden in eerdere jaren regelmatig en met kouwe klauwe kettingen omhangen, altijd net in een
bui en op een druk punt natuurlijk. DRAMA ![]() Kettingen nu nog sporadisch nodig! Ga je voor een korte periode dan kun je ook winterbanden huren. |
|
|
|