![]() |
|
|
#251 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
VIP Lid
|
Hier kan je het weer in Spindleruv Mlyn bekijken...
http://www.spindleruv-mlyn.cz/ContentPocasi.aspx |
|
|
|
|
|
#253 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ik rij het hele jaar door op winterbanden. Altijd goede grip, ook met regen. Het enig nadeel, nou ja nadeel, is dat ze iets sneller slijten.
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Mijn winterbanden gaan gewoon op mijn lichtmetalen velgen. Trouwens, eigenlijk moet je 's winters niet met lichtmetalen velgen rijden. Het zout (pekel) waarmee gestrooid wordt, tast je lm velgen aan. Tip: insmeren met vet.... Da's mannenlogica. Aliën. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Actief Lid
|
Nee,
ten eerste: zo hebben ze je een extra set velgen verkocht... ten tweede: zo kunnen ze sneller verwissellen (stel je voor dat iedereen het zonder extra velgen doet) ten derde: slechte garage die je banden molt bij het overzetten. sorry hoor....niet kwaad bedoeld. Aliën. |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Actief Lid
|
ik heb ook 2 sets banden hoor ,heb al een afspraak om vanmiddag
mijn winterbanden eronder te laten zetten ... en inderdaad mijn man begrijpt mij ook niet altijd ..maar ik ga wel degelijk voor veiligheid ! mijn "mooie lichtmetale velgen met banden "mogen overwinteren in de garage! ik heb dit nog nooit zo vroeg in het jaar moeten doen en ga eigenlijk naar cz om de tuin aan te pakken ,maar zal binnenshuis moeten klussen ! |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Actief Lid
|
Bij mij is het geen Garage die het doet, ik heb mijn eigen prive monteur. En dat scheelt aanzienlijk in de centjes. Doordat hij welbij een garage werkt kan hij nogal een stuk goedkoper aan een setje extra velgen komen. Het omzetten elke keer kost me niets.
En nee,ze slopen je banden niet,toch is het beter om ze lekker op hun plekkie te laten Maarja dat is onze mening. En voor de zekerheid een setje sneeuwkettingen mee....kom maar op met die sneeuw!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Wat doen mensen toch moeilijk. Ik rijd gewoon het hele jaar op winterbanden.
|
|
|
|