het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 08-12-06, 12:55   #221
Actief Lid

loek's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Rika/Gerben schreef:
hee loek,
waarom doe je dat dan,is het daar goedkoper,is men daar handiger dan hier ???
heb je nog tips voor de forumleden ???
Beste Rika

Schijnbaar is je de humor ontgaan in mijn artiekel,ik heb dat eerste artiekel geschreven in een jolige bui .
omdat ik me verbaasde over het feit dat een item over winterbanden
het redt tot 22 blz,maar ja volgend jaar komt er wel weer een artiekel over winterbanden.
dus even voor de goede orde ,nee we rijden niet met twee auto,s naar C Z een voor ons , en een voor de banden.

maar ik rijd al 6 jaar op winterbanden,zomer en winter en dat bevalt mij prima het zijn nog steeds de zelfde banden (profiel 5mm) dit omdat ik niet veel kilometers maak ( 8.000 per jaar )
en laat ze dan wat meer slijten ,zo wat , dan ga ik weer naar CZ en laadt er weer nieuwe onder leggen.
want mijn ervaring is dat de banden in CZ even rond zijn als in NL
en wat voor de hollanders onder ons het balanceren is goed koper.
en tips heb ik ook nog, neem swinters een pionier schopje mee als je
vast komt te zitten met je auto is dit goud waard
zorg voor een goede accu ,ouder dan 6 jaar vervangen
en mensen met een diesel motor koop bij de eerst de beste pomp een antie vlokmiddel
want als je auto twee weken buiten heeft gestaan bij -20 a-30
en je wilt je auto starten voor naar huis te rijden kan je vacantie wel eens langer worden

Groetjes Loek
loek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-12-06, 13:01   #222
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
hallo loek !!!