![]() |
|
|
#141 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Forum Freak
|
Ik hoop alleen maar dat ik dat stelletje eigenwijzen niet tegenkom hier in de buurt, of dat de politie Lukas komt halen, omdat er weereens een nederlandse auto in de prak ligt en ze een tolk nodig hebben, dan krijg je toch de neiging om ze te laten staan .... :snik:
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Legende
|
het is heel gebruikelijk om je winterbanden, die afgekeurd zijn om in de winter er nog veilig mee te kunnen rijden, buiten het winterbandseizoen op te rijden.
het profiel van een afgekeurde winterband is dan nog meer dan OKE om als zomerband op te rijden. minimale profiel van zomerband is +/- 2mm minimale profile van winterband is +/- 5mm |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Super Lid
|
ben ik gek of is het echt "nederlands" om hier zolang over door te blijven zeuren??? (Freddy2005 heeft gewoon gelijk :-)!!).
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Forum Freak
|
Ik denk dat dit een puntje voor jou is Maria!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#148 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Forum Freak
|
Wijs ze dan op die fout, maar ga ze niet met elkaar vergelijken, dat slaat nergens op.
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
VIP Lid
|
Omdat ik er van uit ga dat de gemiddelde lezer van dit forum een dusdanig inlevings vermogen heeft en slim genoeg is dat die mijn stelling in een keer wel kan begrijpen. Of je het er mee eens bent is een heel ander verhaal.
|
|
|
|