![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Kans maken op deze mooie reisgids? | |||
| Ja, leuk ! |
|
83 | 95,40% |
| Nee, dank je. |
|
4 | 4,60% |
| Stemmers: 87. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#31 |
|
Actief Lid
|
Daar is hij dan de winnaar van de dominicus reisgids tsjechie
Als hij binnenvalt zal ik me er in verdiepen en opslaan wat er voor mij interesant lijkt.Niemand hoeft er jaloers op te zijn op afspraak mag iedereen hem komen bekijken en als ik alles opgeslagen heb gaat hij naar Esther zodat belangstellenden daar nog eens kunnen meegenieten. Koffie thee fris bier kan tijdens lezen genuttigd worden maar aan slaapplaatsen ontbreekt het in mijn stulpje of ze moeten in een kinderbedje van 110 cm. passen. voor belgie 20 km. van grens voor friesland 200 km. amsterdam 100 km. utrecht 50 km. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ik vind het een leuk idee van je om het daarna bij Esther neer te leggen zodat de vakantiegasten daar er ook nog plezier van kunnen hebben. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Forum Freak
|
Ik vind het ook een heel goed idee !
Geweldig Cees, van harte gefeliciteerd, veel leesgenot en daarna genieten in het echie ![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
echie of tsjechie scheeld maar drie letters ik heb hem vandaag al binnen gehad en het ziet er inderdaad mooi uit.mooie fotos en heel veel info die mij aanspreekt ik weet niet of ik hem bij de eerste overnachting
al achterlaat maar hj komt naar je toe,zelf weet ik nog geen datum maar i k doe wel een p.m. als ik die kant op ga altijd kort na 12 juni en kunnen de route aanpassen of schuur als Macek de bus niet geparkeerd heeft . ![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Forum Freak
|
Met echie (fonetisch eggie) bedoelde ik in het echt, maar natuurlijk ook in Tsjechië, we zien je wel voorbijschuiven, wanneer je wilt overnachten mail dan even. Veel plezier alvast ! Enne geniet eerst zelf maar eens even van het boek, jij hebt m gewonnen !
![]() |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
Julie cees komt over 20 nachtjes weer naar julie toe.
Ik ben druk bezig met andere zaken op dit moment maar kijk er wel naar uit.Als mijn reisgezel net zo fijn ontvangen wordt als ik ,waar ik overegens niet aan twijfel beloofd het een suk6 te worden. Ik heb al wel het een en ander uitgestippeld. hopend dat de weergoden ons goed gezind zijn dan kan ik na afloop mijn gympies wel in de container gooien,en bij de vietnamees nieuwe halen. Voor diegenen die wat meer over Tsjechie willen weten kan ik dit fraaie boekwerkje wel aanbevelen mooie fotos en veel achtergrondinformatie. cees fijneman. ![]() |
|
|
|