het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 10-05-07, 08:54   #11
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Jeanne heeft wel 'n punt, de plaatselijke toeristeninformatie,
hier vind je altijd iets wat in de reisgidsen niet vermeld staat.
En als je naar de plaatsen gaat die wel in de boeken staan, gewoon lekker vroeg op pad, dan is het nog rustig.
Maar misschien hou je juist wel van drukte
1 tip nog, als je uit eten wil, ga naar 'n klein dorpje,Hospoda oid waar je eten kan, gegarandeerd dat je leuk contact maakt.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-05-07, 09:51   #12
Nieuw Lid

hestiane's avatar

Nationaliteit:
hallo

bedankt voor jullie berichten
ik hier echt iets mee
ik ga dan ook op internet kijken hoe de gidsen eruit zien en waar ik ze het best ka halen

de eerste keer dat we in Tsjechië waren waren we in traconice en toen zijn we ook maar een eindje gaan rijden en kijken waar we terecht kwamen en we hebben toen ook hele mooie dingen onderweg gezien uiteraard zijn we ook gestopt om het te bezichtigen.
als je dat niet doet zie je nog niets.

groetejs corina
hestiane is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-05-07, 19:09   #13
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
wij gebruiken dat reisgids van de anwb actief. en wij hadden toen we naar praag gingen een speciaal boekje gekoch bij anwb die was wel goed maar je kan beter een boek van capitool( zo heet het geloof ik) kopen over praag staat echt veel in en ook over alles wat het is enzo. en verder gewoon naar vvv gaan zie je altijd nog leuke dingen die niet in de boekjes staan vermeld. en niet op de tijden enzo geloven want in de tussentijd kunnen ze wel zijn vreanderd
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-05-07, 20:34   #14
Actief Lid

Noelle's avatar

Nationaliteit:
Het is weer bijna zo ver. Donderdag gaan we naar het Jazzfestival in Breda. En Zondag gaan we verder, met de auto naar tsjechië en misschien rijden we nog even doro naar slowakije ook. HEERLIJK!
Ik kan bijna niet wachten........

Maar welke reisgids gebruiken we.
De vorige keren hebben we de dominicus reisgids gebruikt. Vorig jaar ben in informatie gaan verzamelen van het internet. Heb nu een dik document, met van alles en nogwat aan info. Dit heb ik nu ook voor slowakije gedaan. Vind het ideaal om te gebruiken op reis, staan veel dingen in die je kunt doen.

Dus als iemand interesse heeft, mail me dan even.
Doe dat dan wel op tijd, want donderdag zijn we weg
Of je moet kunnen wachten tot na 3 juni

Groetjes Noëlle
Noelle is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels