![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Uličnice, já jsem taková uličnice
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Ik had 'm iets makkelijker verwacht, maar toch bedankt.![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moderator
|
Ja, ja, ik zal in dit geval op dat shirtje van jouw vriendin laten printen:
Divoká, já jsem tak divoká! Wild, wat ben ik wild! Of Pozor, jsem divoká! Pas op, ik ben wild! Speels is dat wel en als zij dan niet met dat shirtje niet op straat durft te lopen, kan dat achter in de tuin bij het gras maaien, of in je eigen slaapkamer. Uličnice (zij) of uličník (hij) is eerder een kind, dat aan de bel trekt bij de bejaarden, fietsventieltjes losdraait, ook bij eigen ouders, is soms opvallend onhandig met de bal, zodat ook weleens de ramen sneuvelen, maar uličnice is geen (jonge) meid van nu, die iets uitdagends op haar truitje (liever voorkant dan) wil dragen. Uličnice is passend op een truitje, maar is wel mild. Denk ik zo maar. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
wie kan mij dan helpen?
dat woord is dus niet goed, welk woord kan ik dus gebruiken? wild dus, ik heb het woord ook nodig voor de man... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
iemand
? |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Alle antwoorden, die je hier kan lezen, zijn toepasbaar. Je wilt weten, wat stout en ondeugend in het Tsjechisch is, dan moet dat op een shirt van je vriendin en als je antwoorden genoeg hebt, geloof je dat niet en bovendien wil je nog een ondeugend zinnetje voor een man hebben. Kom maar morgen, na de koffie, nog een keer terug. Dan weet je misschien, wat je eigenlijk wil. |
|
|
|
|