![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Wat doen we het liefst in winters Tsjechië | |||
| Skiën |
|
31 | 46,27% |
| Langlaufen |
|
10 | 14,93% |
| Wandelen |
|
14 | 20,90% |
| Ik ga liever niet met de winter... |
|
12 | 17,91% |
| Stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#11 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Sorry, ik ben het met Beruska eens. Ik mis ook de optie: familiebezoek of zoiets. Of worden de Tsjechen op dit forum ook al gediscrimineerd? |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Ik ben het wel met Barbie en Beruska eens, dit is wel erg vanuit "wintersporters" neergezet, er zijn nog andere mogelijkheden!!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Als jullie de "Kop" van het topic bekijken dan zie je dat het topic is geopend in de rubriek "Toerisme" en niet in de rubriek "Sociaal". Verder staat erbij "Wintersport" dus de poll spreekt enkel de wintersporters aan die de toerist uithangen.
Je kan s' winters inderdaad nog veel meer doen in Tsjechië. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
maar dan had er misschien ook snowboarden tussen moeten staan...
heb dat zelf nog nooit gedaan, ik ski liever. maar toch. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
Nou, als iedereen nou even neerzet wat hij in de poll wil, dan kan de maker een nieuwe maken, iedereen tevreden.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Dan si de vraag: "Wat doen we het liefst in winters Tsjechië" verkeerd gesteld en moet eigenlijk luiden: Wat voor wintersport doen we het liefst ....
Laatst aangepast door Beruska; 02-11-07 om 08:18. Reden: fout quote |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Uit deze opties heb ik skiëen gekozen, maar nog liever strompel ik met een fles in de hand door het besneeuwde Praag!
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Als ik de kans krijg doe ik niks ,helemaal niks..... zalig.
maar meestal lukt dat niet ...ze let op me..... maar soms,heel soms.....yes dan zit ik met een fles antievries aan de piste en lach de mensen uit die op hun kont gaan Groet van Loek |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Lekker skien en uit eten bij Drevenka in Dolni Lanov.
In febr gaan we weer,dit keer naar Bernartice bij Jan en Lies van www.ontdektsjechie.nl. We kijken er weer naar uit!! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
|
|
|