![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Wat doen we het liefst in winters Tsjechië | |||
| Skiën |
|
31 | 46,27% |
| Langlaufen |
|
10 | 14,93% |
| Wandelen |
|
14 | 20,90% |
| Ik ga liever niet met de winter... |
|
12 | 17,91% |
| Stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
Snowboarden, Snowboarden, Snowboarden, genieten van lekker eten en Slapen
![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Feels like heaven: Met een sleetje 8 km van de Cerna Hora afrazen en daarna op temperatuur komen in de kroeg met warme chocolademelk en slehacka. Daarna naar huis, open haard aan en al luisterend naar het knappende hout en nippend aan een jagermeistertje naar buiten staren in de weidse witte wereld, totdat je vrienden je roepen om aan tafel te gaan voor een spelletje.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
VIP Lid
|
Bedankt, Kukel!
Ik heb A: De hele winterse sfeer geproefd!
Ik heb B: Jouw Tsjechiche omgeving beter leren kennen! Ik heb C: Een andere broek aan moeten trekken! 3X raden waarom!! Zoals jij, met 2 korte zinnen, een verhaal af kan maken!! Geniaal!! Bedankt!!! (en die broek had ik toch al 2 weken aan). Carlo. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pivonist
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Gast
|
Dat doen waar je............
Gewoon dat doen waar je van kan genieten, alleen of met.......
|
|
|
|
#28 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Ik heb ook zo'n "vriendin". Het liefste doe ik in de winter niks in Tsjechie, Overigens ook niet in Nederland. Maar dat lukt niet he !! Ben nu de overloop aan het sauzen (in Nederland) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pivonist
|
Sommige mensen hebben het maar druk met niksdoen!
, er is niet voor niets het spreekwoord "hoe kunnen sommige mensen de tijden vullen door alsmaar over niks te lullen" ![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
Snowboarden, Eten, Slapen dat is het enige wat ik doe en (denk ik) wat de gemiddelde wintersporter doet!
|
|
|
|