![]() |
|
|
#52 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan aanstaande vrijdagnacht rijden naar Vrchlabi, maar ik hoop wel dat we nog wat sneeuw zien, tenslotte mijn eerste wintersport ooit :traan:
Niet dat het anders niet gezellig wordt, maar dan hadden we het thuis ook nog wel gezellig kunnen maken, met een stuk minder kosten en voorbereiding...:snik: blijven duimen maar.... |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Lid
|
helaas, voor de mensen die dus naar vrchlabi afreisden , er was niet veel te skieen, herlikovice maar een paar dagen en spindleruv mlyn was ook niet optimaal. Maar je wel vermaakt hoop ik in Vrchlabi........
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nieuw Lid
|
De eerste 3 dagen konden we nog wel skieen in herlikovice, dat hebben we dus ook gedaan, al werd het steeds slechter... de 4de dag was het zo slecht dat we na een paar uurtjes zijn gestopt, was niet leuk meer toen...
dus mbv relaxdagje en nog een dagje praag etc hebben we ons nog steeds prima vermaakt :-) thx for asking! ![]() maybe next time een beter weertje... gr. patrick |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij gaan 16 februari naar Vrchlabí, naar Pension21 (www.pension21.cz). Voor de 6e keer alweer. Er heeft in die jaren altijd genoeg sneeuw gelegen, maar nu ligt er bijna niks.. Er komt kouder weer aan, 'zeggen ze', het is dus afwachten geblazen! Herlikovice à Bubakov is een prima piste, wil je een iets groter gebied, waar je uiteraard ook meer voor betaalt, dan moet je zeker naar Spindleruv Mlyn gaan. Svaty Petr is een goede piste, ook voor gevorderden.
Ik zie het in ieder geval niet zitten om carnaval te vieren, dat is alweer zo lang geleden...en wintersport is ook VEEEEL leuker ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#56 |
|
VIP Lid
|
Er komt een koude-inval aan. Dus blijf positief denken!!! Die sneeuw gaat vast komen.
![]() |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Volwaardig Lid
|
Vrchlabi
Wij gaan al jaren met een grote groep van 20jarigen skiën in Rokytnice.
Maar wie weet of je in Vrchlabi 's avonds leuk kunt stappen? |
|
|
|